Gå til innhold

Noen som gidder hjelpe danske meg med rettskrivning? Søknad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sende av gårde søknad så den må være perfekt, men sliter litt for denne pc har ikke norsk stavekontroll.

Er denne paragraff som gir meg litt grå hår.....

Grunnen til jeg søker stilling hos dere er at jeg mener jeg besidder kvalifikasjoner som gjør meg i stand til å kunne fungere godt i en stilling som lønningsmedarbeider.

Jeg er effektiv og ansvarsfull, systematisk og nøyaktig. Som person er jeg blid og positiv og føler selv jeg er veldig tilpasningsdyktig.

I jobben min som butikkmedarbeider har jeg lært værdien av service og kundepleie, men også hvordan man gjennom samarbeid, ansvar og effektivitet kan takle hektiske situasjoner.

Min filosofi er at der altid er noe nytt å lære og jeg er derfor altid motivert og interessert i å utvide og viderebygge mine kompetanseområder.

Takk for du tok deg tid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til jeg søker stilling hos dere er at jeg mener jeg besitter kvalifikasjoner som gjør meg i stand til å kunne fungere godt i en stilling som lønningsmedarbeider.

Jeg er effektiv, ansvarsfull, systematisk og nøyaktig. Som person er jeg blid og positiv og føler selv jeg er veldig tilpasningsdyktig.

I jobben min som butikkmedarbeider har jeg lært verdien av service og kundepleie, men også hvordan man gjennom samarbeid, ansvar og effektivitet kan takle hektiske situasjoner.

Min filosofi er at der alltid er noe nytt å lære og jeg er derfor alltid motivert og interessert i å utvide og viderebygge mine kompetanseområder.

Skrevet

Grunnen til jeg søker stilling hos dere er at jeg mener jeg besitter kvalifikasjoner som gjør meg i stand til å kunne fungere godt i en stilling som lønningsmedarbeider.

Jeg er effektiv, ansvarsfull, systematisk og nøyaktig. Som person er jeg blid og positiv og føler selv jeg er veldig tilpasningsdyktig.

I jobben min som butikkmedarbeider har jeg lært verdien av service og kundepleie, men også hvordan man gjennom samarbeid, ansvar og effektivitet kan takle hektiske situasjoner.

Min filosofi er at det er alltid noe nytt å lære, og jeg er derfor alltid motivert og interessert i å utvide og viderebygge mine kompetanseområder.

Skrevet

i stedet for besitter ville jeg skrevet har kvalifikasjoner.

Skrevet

og er lønningsmedarbeider egentlig et norsk ord? lønnsmedarbeider er vel egentlig mer rett..

Skrevet

Tusind takk for hjelpen alle sammen.

Det så egentlig ikke så galt ut kun noen enkelte feil:-) Klapper meg selv på skuldren for bra egen-opplæring i skriftlig norsk.

Og, Mor 75, kan ikke svar deg på om lønningsmedarbeider er et norsk ord, men er ihvertfall det som der står som overskrift i stillingsannonsen:-)

Skrevet

Hehe ja trodde nok at det var det som sto i annonsen ;) Men jeg ville nok brukt lønnsmedarbeider selv. Men om det stod i annonsen så ville jeg brukt samme ordet :) selv om jeg mener det er feil hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...