Gå til innhold

privat ul i dag, er så spent på termindato!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde siste mens i midten av september, men testet ikke positivt før i beg av desember. Da legen min har tatt flere hcg prøver men aldri gir meg svar,fant vi ut av at vi tar saken i egne hender:) Så i dag skal vi på privat ul, og jeg er så spent! Er jeg lengre på vei enn først antatt så kan de jo kansje se kjønn og? Men aller best skal det bli å endelig få en avklaring på hvor langt på vei jeg er, og få en ca dato å forholde meg til! Er faktisk utrolig slitsom å ikke vite...

Så ønsk meg lykke til dere!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:o) Ååå, så spennende med ul !!!!!! Jeg skal selv den 10 februar, og kan nesten ikke vente, er såååå utrolig spent og bekymra....klarer ikke helt å slippe mine tanker om min forrige SA...huff... Håper så inderlig jeg får se et bankende hjerte og sprellende amer og føtter...hehe... Det må være slitsomt å ikke vite hvor langt du er kommet ja...det er jo god sjangs for at du er laaangt på vei, dersom siste mens var i september!! Men har du stor mage da? Formen din? Jeg er sikker på at jeg er 6 uker på vei, denne lille spiren var veldig planlagt, og jeg har visst om det fra mensen uteble. Masse masse lykke til idag, og kom inn hit etterpå så jeg får høre:o) Lykkeklemmer :o)

Skrevet

Halloen :-)

Vil bare ønske deg lykke til :-)

Hold oss oppdatert :-)

Klem

Skrevet

takk for det,skal holde dere oppdatert ja. Bare noen timer unna nå:)

Ja er jo egentlig sjangs for at jeg er litt på vei, men har ikke så stor mage enda, men følt meg gravid siden beg av november. Kan jo være kroppen som har spilt meg et puss, men rart om mensen for første gang i mitt liv skal begynne å kødde akkurat når vi planlegger å bli gravid...Men det skulle jo strengt tatt gjort utslag på tester tidligere enn desember da...Får bare vente og se, nytter ikke å synse sånn:)

Skrevet

Nei det er jo sant...rart at ikke en test skulle vist positiv før...guri meg så spennende!!!!:) Du får holde ut de siste timene før du skal avgårde, krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden!!!! Stor klem:o)

Skrevet

Da har jeg sett spiren min, og alt er i skjønneste orden:) H#n turna som bare det inni der, rulla rundt og vinket litt til oss:) Er 10+4 og har fått termin 24 august. Var deilig å få avklart!:)

Skrevet

He? Termin 24 august når du er 10+4?

Jeg er 10+5 og har termin 21 august ifølge legen(også ifølge kalkulator her på barnimagen.

Forresten: gratulerer og lykke til med spira:-)

Skrevet

Åååå så koselig å høre at alt er bare bra, og at du er såpass langt på vei da. Det må være SÅ godt å se at spira spreller og vinker...hehe... Kjempekos:) Du har termin ca 1 mnd før meg da, heldig-grisen ;) Jeg må bare smøre meg med tålmodighet og vente på min ul...om 2 uker...oioioi så spent jeg er!! Klemmer :o)

Skrevet

Jeg har termin 24 august jeg også, og er 10+2.. Hmm hva er riktig da tru ??

Skrevet

Jeg har også 24. august (tror ikke det er riktig, men det er den foreløpige) og jeg er 10+2 i dag.

Skrevet

Kan tenke meg det var deilig å få avklart termin ja! Og ikke minst se at det var full action inni der! Grattis! :)

Kan du fortelle litt mer om hva de så på ultralyden? Skal på ul fredag, er 10+2 da! :)

Skrevet

hmm ser i papirene nå at det var 23 august:) Hva er jeg da? 10+3 mon tro?

Skrevet

2 uker går fort!! Det er så spennende tider dette her!:) Lykke til når den tid kommer!

Skrevet

så ikke så fryktelig mye i grunn. Så babyen, men målte bare lengde for å se termin. Var for tidlig til å måle hodet,bein osv..Man ser helt klart at det er en baby med føtter og hender men ikke så mye mer:)

lykke til på ul på fredag!:)

Skrevet

HVis du har 23 august så er du 10+4 idag:-)

Forresten så har du da termin på bursdagen min;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...