Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Jeg lurer på hva som er vanlig i forhold til å melde med venninner.. Mannen min sier han elsker meg og bruker mye tid sammen med meg.. har ingen andre årsaker til å mistenke han..bortsett fra ei venninne han av og til får meldinger fra..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Ikke egentlig. Han har kvinnelige kolleger han har et greit forhold til, men han henger ikke med dem på fritiden, for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Sender ikke du meldinger til vennene dine da? Det gjør nå jeg, uten at det ligger noe mer enn vennskap i det.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Han henger heller ikke med de, ser de så godt som aldri, men det er tydeligvis noen sm savner han fra før han ble sammen med meg for snart 3 år siden.
☆lieela Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Nei, faktisk ikke. Han jobber jo også sammen med endel kvinner, sikkert god tone der, men han henger heller ikke med dem på fritiden.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 hmmm, nei.. De har jeg blitt så god venn med at det er jeg som har kontakten.. Også er de gift alle sammen, så vi har kontakt som par.. Eneste jeg kan komme på i vennegjengen hvor mannen var kompis med oss jentene uten kona, er han som var utro 15 ganger iløpet av 4 år..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 Nei min mann har ikke venninner. Grunnen til det tror jeg er fordi han er rett og slett for sær. For og si det slik hadde ikke han vært min mann så hadde jeg nok ikke sett på han som en god venn som jeg kunne snakke med. Hehe. Det tok meg 1 år og komme skikkelig inn på han, nå kan vi snakke om alt. Men hans kompiser kommer nok aldri til og komme helt dit. Han er en privat og stille mann. Han er 25 og de han snakker mest med på jobben er 40+. En av hannes nærmeste venner er en på 60 år.
erteposen + 4 Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 Ja, han har et par nære venninner som han snakker jevnlig med. Koselig det.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #10 Skrevet 26. januar 2009 Jada, flere veninner som han av og til går ut med, er jo helt naturlig det.
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #11 Skrevet 26. januar 2009 Ja, en 4-5 stk. Men jeg kjenner dem jo forsåvidt også, men det er folk han har mest til felles med. Det hender de utveksler sms, e-poster og treffes for å ta en øl eller lignende (gjerne en gruppe da). Jeg er som regel invitert selvfølgelig, men det er ikke alltid jeg orker å sitte og høre på når de prater om ting jeg ikke engasjerer meg helt i
Januarmamma10 Skrevet 26. januar 2009 #12 Skrevet 26. januar 2009 Ja han har mange venninner, og de er mine venninner også. Har aldri tenkt på at det skulle være noe problem
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #13 Skrevet 26. januar 2009 ja han har et par venninner, kjempekoselige jenter han har kjent lenge før meg. Akkurat som jeg har kamerater. Er ikke noe galt i det nei. Mannen min har aldri overnattet hos venninnene sine etter vi ble sammen (hva de gjorde før aner jeg ikke) Men de har overnattet her hos oss. Jeg har overnattet en gang hos en kamerat etter at jeg ble sammen med mannen min. Men da var kona hans der også selvfølgelig. Vi stoler på hverandre men ungår alikevel sitvasjoner der det kan oppstå misforståelser. De sender melding på sms og snakker på msn, men han skjuler aldri samtaler. og vi har en avtale oss i mellom og med vennene våre at er det noe de ikke vil mannen min skal vite så fortell ikke til meg og er det noe jeg ikke skal vite så fortell ikke til han....... Slik slipper vi å ha hemmligheter for hverandre.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #14 Skrevet 26. januar 2009 Klart han har venninner - venner og venninner, og det har jo jeg også. Bare hyggelig det! Berikende er det også. Jeg synes det hadde vært ganske så patetisk om jeg ikke kunne hatt kontakt med mine guttevenner grunnet en sjalu skæreste. Man må jo kunne stole på hverandre. Litt umodent og fjortis å være sjalu synes nå jeg!
Boulengerina Skrevet 26. januar 2009 #15 Skrevet 26. januar 2009 Ja, det har han og det er helt greit for meg:)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #16 Skrevet 26. januar 2009 vet ikke hva min nåværende kjæreste ha, går ut ifra at han har venninder??? x'n hadde ikke av en eller annen grunn... men selv har jegvært en venninde for et par menn minst. og det behøver absolutt ikke være mer enn en god venn, bare av motsatt kjønn! den en fyren jeg var venn med var typen til min venninde. senere har jeg fått med meg a hun var litt sur på vennskapet, fordi han prioriterte å dra på fisketur med meg istedenfor å være hjemme med henne (!) men det visste jo ikke jeg noe om... og vi var ALDRI annet enn kamerater... kunne ikke tenkt meg noe annet heller og han anntydet aldri noe annet enn det selv heller...
Kosel Skrevet 26. januar 2009 #17 Skrevet 26. januar 2009 Det har han og han kan finne på ting med de på lik linje som jeg kan finne på ting med mine kompiser..
Slalotte Skrevet 26. januar 2009 #18 Skrevet 26. januar 2009 Nei, men han hadde venninner og kamerater før han ble pappa (har rundt 3 kamerater nå).. Da gadd de ikke mer
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #19 Skrevet 26. januar 2009 Det fjerne er jo at om en mann nekter dama si å ha mannlige venner, sjekker mobil, mail etc- så blir han beskyldt for å være en kontrollerende psykopat. Gjør en dame det samme, så er det liksom helt greit. Sykt, spør du meg..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #21 Skrevet 26. januar 2009 Det nærmeste jeg ville kalle venninne er ei fra gamle dager som han av og til sender meldinger med. Hun kommer innom han på jobben for å skravle nå og da. Ellers har han en del bekjente i andre byer som han treffer når han er på fjellet. (De er en gammel gjeng som var sammen hver vinter der han har hytte i mange år.) Han har ingen som han finner på ting med alene.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #22 Skrevet 26. januar 2009 min samboer har flere venninner, og de fleste er fra før han møtte meg, men jeg har blitt kjent med de også. Ei som han har kjent veldig lenge bor en god stubb unna, så hvis han vil dra å besøke henne sover han gjerne over. Har ikke noe problemer med det:) jeg vet at han kun vil ha meg, er så og si aldri sjalu;) Det er egentlig godt at han har andre jentevenner utenom meg, han forstår seg kjempegodt på kvinner:) Han har aldri noe problem med å forstå mine følelser eller reaksjoner, det er så godt å slippe å forklare meg hele tiden:) hvis man ikke klarer å godta at ens bedre halvdel har venner av det motsatte kjønn tror jeg men vil slite med forholdet over tid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå