Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kl 10.15 skal jeg inn til jordmor, der hun skal tøye åpning og løsne fosterhinne. Er veldig spent på resultatet. Er forresten 39+1 i dag.

Noen det har virket på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd dette,men ville bare ønske deg lykke til:) Du må holde oss oppdatert om hvordan det går:))

Skrevet

Det skal jeg gjøre. Håper jo egentlig at jeg ikke skal rekke hjem fra føden:) Men så fort går det nok ikke..

Skrevet

Heldig som blir strippet. Jeg ba selv om dette forrige gang. Var veldig moden da i følge jordmor og det var derfor gode sjanser for at det ville sette det i gang. Og det gjorde det jammen. Gikk ikke mange timene før riene begynte og utpå kvelden var lille prinsen ute. Lykke til!

Skrevet

ÅÅÅ du må holde oss oppdatert:D skal til jordmor i morgen, hun skal undersøke meg...håper jeg også kan strippes!!=)

Skrevet

Lykke til!!

Jeg ble strippet på fredag, det resulterte i mer murringer og smerter i magen og endel extra kynnere - men ikke noe mer.

Ble strippet igjen idag, og venter og håper på resultat!!! Men tviler på at det blir noe annet enn mer smertefulle murringer igjen

Skrevet

Nå er det gjort. Livmormunnen min var helt avflatet og moden og jeg hadde to cm åpning. Så nå får man se. Og, nei: stripping var ikke vondt:)

Skrevet

Så spennende :D:D hold oss oppdatert utover dagen da, om du kjenner noe;:D hihi

Skrevet

Noen forandring hos deg??=)=) er så nysgjerrig:D

Skrevet

Ja, jeg er fortsatt her, men har hatt murringer i hele natt og i dag. Nå nettopp gikk slimproppen, så jeg satser på at noe skjer i natt:)

Skrevet

Ble også strippet i dag. Men fysøren, jeg syntes det var skikkelig vondt jeg. Huff, redd den smerteterskelen min er lav... :( Har ialleafall fått endel murringer så blir spennende å se om det skjer noe mer. Lykke til Mia77

Skrevet

Heisann, er stripping det samme som tøying? Syns det var vondt jeg.. Ble tøyd på fredag. Fikk mensmurringer og hadde blødning og mye slim. Men ikke noe mer.. Hu tøyde til 2 cm nesten. Skal igjen dagen etter terminen om ikke noe har skjedd...Lykke til =D

Skrevet

Vet dere hvor lenge det er "vanlig" å blø etter stripping? Tipper det er mer vondt hvis det ikke er helt modent i utgangspunktet.

Skrevet

jeg fikk beskjed om at det kunne komme litt blod og eller slim etter hun gjore det på meg...

Jeg syntes ikke det var vondt i det hele tatt, men har forstått at dette er veeldig forskjellig både på lege/jordmor å på oss som blir strippet. Kjenner ingenting enda..men bør vel ha litt mer tolmodighet hehe... har ikke gått så mangen timene

Skrevet

Jeg gikk 2 ganger på do. så var blodet borte..

Skrevet

Hun sa at jeg kom nok til å blø den dagen jeg ble strippet og at det ville komme brunt blod dagen etter. Men jeg blødde bare samme dagen.

Hun sa også at det skal ikke være som en mens, da skulle man ringe føden.

Skrevet

Hvordan ligger dere andre ann. Jeg kjenner ingenting jeg hhe

Skrevet

Opplevde å ha to "rielignende" tak i korsryggen, som varte i ca. 1 min. hver + konstante murringer på ettermiddagen. Nå kjenner jeg bittelitt murring, men tipper det blir med det. Så da er det vel bare å vente videre. ÆSJ, jeg er såååå klar nå!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...