Gå til innhold

Er i tvil om når det passer at jeg ringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ringe borettslaget vårt. Det er et eget mobilnr. til borettslaget som styreformannen har. Jeg aner ikke hvem denne mannen er, om han er pensjonist eller jobber. Derfor lurer jeg litt på når det egentlig passer at jeg ringer.

Jeg MÅ få dem til å komme å fjerne snøhaugen brøytemannskapet har lagt utenfor hos oss. Jeg har liten bil og kom meg akkurat ut porten hos oss i dag, mannen har stasjonsvogn og måtte måke for å få plass. Vi får uansett problemer med å komme inn etterpå i dag i og med at vi må rygge og få vridd bilen i en spes. vinkel for å treffe porten. Snøhaugen tar snart 1/2 grenda og er over 2 m. høy.

Kommer det mere snø nå så snør vi rett og slett inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er oppdratt til kl 8 på hverdager og 10 i helger :o)

Skrevet

Kan du ringe når som helst i dag, for deg? Mellom kl 0900 og 21.00 er vel helt ok?

Skrevet

skulle tro du kunne ringe når som helst (iallefall på dag- og kveldstid). Så får h*n bare si fra om det ikke passer å prate akkurat da du ringer...

Skrevet

Da har jeg ringt, men fikk bare en svarer. La igjen beskjed om å ringe meg, så nå gjenstår det bare å se om han ringer i dag, i morgen eller om en uke.

Snøen må rett og slett bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...