Gå til innhold

på det fjerde skal det skje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid. Etter å ha prøvd i lang, lang tid på nr. 2, og opplevd å ha mistet 3 ganger, klarer jeg ikke helt å glede meg over tanken. Vel - jeg veksler vel mellom håp og engstelse for hva som ligger foran meg. Siden historien er som den er, skal jeg på sykehuset allerede i morgen. Jeg tar en dag av gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Husker deg godt fra tidligere. Får håpe det går din vei nå. Hva skal du på sykehuset i morgen, hvilken oppfølging får du? Gi gjerne rapport etterpå.

Jeg mistet i en seinabort i uke 14 i november og prøver nå å bli gravid igjen. Håper selvsagt at det skjer snart, men er samtidig engstelig og kommer nok til å være temmelig avventende hvis/når det skjer.

Skrevet

Ja, kjenner så godt den følelsen av glede, engstelse, glede, engstelse osv osv!!! Men for all del!! DU ER GRAVIIIIID!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER:o)))) krysser fingerene for at det går hlet fint denne gangen!! Og rapporter til oss. Vi trenger gladmeldinger vi andre som prøver. Det er så morsomt og spennende hver gang noen blir gravide:O)

Lykke til!

Skrevet

Forstår veldig godt hvordan du har det. Jeg har også mistet tre ganger, og lurer veldig på hvordan det blir hvis jeg blir gravid igjen. Skulle ønske man kunne slappe av og se hva som skjer. Ta en dag om gangen og trøste seg med at man i alle fall blir gravid. Er det mulig tror du?

Spent på å høre hva som skjedde på sykehuset. Hvor langt på vei er du?

Skrevet

GRATULERE SÅ MYYYYE MOLLYMAMMA =))

må gå bra denne gangen!!! Prøv å tenk positivt og nyt graviditeten!! Det gjør jeg...men vet at om det kommer en bloddråpe..så får jeg angst!!! Vi krysser fingrene for at vi klarer 9 mnd denne gangen!!

Skrevet

Takk for lykkeønsker - de varmer godt :-)

Tobarnsmamma neste år? jeg husker deg også godt fra tidligere. Har ikke vært så aktiv her det siste året, men fikk med meg at du ble gravid men visste ikke at du mistet. Så trist å høre, men godt at dere prøver videre. Det må da lykkes for oss før eller senere? Jeg ble i sommer utredet for habituell abort, men alle prøver var fine. Derimot fant de at min mann har dårlig sædkvalitet. I november gikk jeg på enkel pergo, dobbel i desember uten resultat. Nå i januar var jeg drittlei og hadde egentlig gitt opp, orket ikke pergo og har ikke tatt noen forholdsregler - og nå er jeg gravid!

Har vært på gyn. nå på sykehuset. Hadde sterk positiv test, og fikk også innvendig UL. Tidlig ennå, men vi så en liten svart flekk som klorte seg fast. Ny UL om to uker. Går allerede på crinone, og skal begynne med Albyl-E fra i dag.

Tjorven - synes du skal be om tidlig UL med en gang. Tror du får det veldig raskt siden du er så usikker på termin. Er du over 38 får du jo tilbud om duo test/fostervannsprøve, og er du allerede 8 uker på vei kan du snart ta duo testen.

Nå skal jeg tenke positive tanker, og forsøke å glede meg over det som skjer - men jeg tar fortsatt en dag av gangen...

Skrevet

hei mollymamma. Jeg er "bare" 35 år, så får sikkert ikke tilbud om ekstra oppfølgning...er vel og de som har mistet flere ganger som får flere kontroller? Jeg har jo "bare" mistet 1 gang ( for mye!!) ... Stemmer terminen med mensen så er jeg jo faktisk 9 1/2 uke, så det tviler jeg på...for godt til å være sant. tror nok 4 1/2 uke er mer riktig. men hadde vært supert å fått sjekket det ut. Skal spørre hos legen når jeg skal dit ja...

Ja nå er vi positive og nyter denne hemmeligheten inni magen =) SKAL gå bra!!!

Skrevet

Er du 4 1/2 uke på vei, er vi like langt :-) Jeg hadde positiv el test 8. jan.

Skrevet

vi hadde sex 9 og 10 og mye slim og murringer i dagene før...så er evt der omkring det kan ha skjedd =))

Du må komme inn på skravletråden på "gravid-moden alder" =))er så stille der!!!

Skrevet

Titter nok innom der etterhvert, men foreløpig trenger jeg å være litt på sidelinjen. Blir så veldig skuffet hvis det ikke blir noe denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...