Gjest Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 omgangsyka....pjøyh... Jeg glemte vist banke i bordet sist jeg skrøt av å ikke ha fått den enda......Skjønte noe var galt da ene jenta klagde på hodepine,og gikk å la seg.Frivillig!!! Så her har natta vært blæh. Men aldri opplevd at den syka har starta med hodepine før jeg... Prøvde et kjærringtips i natt,og ga ho reisesyketabelett.Å bedre ble ho.Så det funker vist =) Nå sover hun godt,mens hun andre jublende dro ut døra.Er nemlig stas å dra alene på skolen her ;o) Kjenner meg overkjørt i dag.Ikke helt i form selv nei.ugh
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Uff ikke si det....jeg også har hatt en uggen natt. Og nå har jeg vondt i hodet og er kvalm kvalm kvalm og flyr på do. Fy flate altså.............hvor mange ganger kan man egentlig få den driten her??? God bedring!!!
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 huff da.god bedring.håper du er kvikkere nå? Her la jeg meg på formiddagen,mens gubben henta snuppa.der lå begge med fontener begge veiene. Så kom vår hjem fra skolen,og la seg.hun er å syk.di to små har diare,mens hun d starta med igjen er syk.gubben klager han å. Sendte han etter farris og eplemost,og salt kjeks. I tillegg er jeg høy på pms!! Jaggu en god start på uka ja.vrhælh!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Ugg, er det ikke bare herlig? Jeg har vært slækkesen i dag og har til og med sovet litt i ettermiddag. Kvalm og guffen..... Men vi får trøste oss med at det går over...........sånn bortsett fra at det kommer gang på gang tilbake da. Trøster meg med at naboen tross alt har hatt det i 3 runder, alle sammen!!! Den slår vi ikke ennå her....
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Hærli ja.pjøyh Ville mye heller jobba i fjøs enn tatt det som kom her..yækh Men nå er lillebror på bedringen,jentene holdes hjemme en dag til,og gubben er å kvikkere. Så nå kan jeg vel snart puste ut jeg å..i rundt 2 tia i natt roa det seg så jeg fikk lagt meg. Å jeg,jeg har putta i meg bilsyktabl.ikke blitt syk enda,men alle andre har fått det. "BANK I BORDET"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Stå imot!!! Formen min er bra idag, bortsett fra en oppblåst mage som ser helt høygravid ut! Men det hjelper kanskje å bevege skrotten en tur:-)
Karomamma Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Huff da!! Håper dere er i bedre form i dag Jeg vil IKKE blir den såkalt (he he) heldige eier av noe sånt. De andre to har hatt det én gang, men jeg har sluppet unna. Bank i bordet
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 Jeg prøver enda stå i mot jeg.Men usj for noe svineri det var. Er slappis og i feber,men velger tro jeg står over resten.Tok på å springe konstant fra den ene til den fjerde fra søndag ja. Å jeg tenker at jeg er utvalgt,siden jeg holdt meg frisk,men syv andre ble svinsjuke.He he eh..... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå