Kul(e)Mage Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Hei, vi var på ultralyd i uke 12 og fikk da bekreftet at alt var bra med den lille. Var hos jordmor i uke 15 og hørte fosterlyd. Er det da noen stor grunn til å være nervøs før ordinær ultralyd på sykehuset i uke 19? Kan man senke skuldrene og slappe av når det er påvist at alt er bra med den lille på ultralyd i uke 12 - eller er det fortsatt sjans for at man kan finne avvik e.l. i uke 19?? Hilsen litt overengstelig førstegangs:-)
Fire småtroll Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Jeg var også på UL i uke 12-13 og var derfor ikke spesielt engstelig før den ordinære ultralyden i uke 18. Men det er visst noen ting som ikke er så lett å se tidlig men som kan sees etterhvert, bl.a leppe/gane spalte var det noen som fortalte meg. Men så jo de viktigste tingene i uke 12, fire hjertekammer osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå