Gå til innhold

Dere som har/har hatt influensa. Hvor lenge har dere/var dere syk ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble syk forrige lørdag, vanlig forkjølelse. Begynte å bli bra rett før helgen, men på lørdag ble jeg skikkelig dårlig igjen. Det verker i kroppen, jeg fryser og svetter om hverandre og føler meg veldig utenfor meg selv. Vet ikke om det er influensa men det er i hvert fall ikke vanlig forkjølelse.

Begynner å bli lei av å være syk og det ser ikke ut til at det skal gi seg med det første.

Hvor lenge var/har du vært syk ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen var aktivt syk i 4 dager(feber,hodeverk osv) og er enda slapp og sliten etter 1 uke. Jenta på 3,5 år var aktivt syk i 8 dager og er enda slapp sliten og under vekt 1,5 uker senere.

Skrevet

Jeg hadde høy feber i 4 dager og var veldigt slapp, trett og dårlig i 10 dager. Først etter 14 dager begynte jeg å føle meg helt normal igjen.

God bedring

Skrevet

Takk. Jeg håper det går over snart. Det verste er å føle seg så utenfor seg selv.

Skrevet

jeg var syk fra fredag-onsdag... gikk på jobben torsdag, men det skulle jeg ikke gjort.. kroppen var ikke bra...

Det sies visst at hvis man begynner å føle seg frisk, for så å bli dårligere igjen kan det være lurt å oppsøke en lege... det kan da være infeksjon i kroppen som bør behandles...

Jeg var jo ikke helt 100% når jeg gikk på jobb den torsdagen... og ble såklart smittet med omgangsyken... satt på do nesten en uke etterpå!

Nå er kroppen helt sykt svekket! Sliten! Fikk sykemeld en uke for å komme meg, og det trengtes!

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...