solei Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 De skulle komme 23.men uteblir. Er så forbanna irriterende at de skal være så upresise. Fikk fortalt at de skal utbetales 30..noe vi liksom hadde fått melding om..not!! På nettet stod det 23,men det var da feil!! Skal bli godt å komme i ordnet lønnssystem igjen!
tobarnsmamma2 Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 ja, jeg har heller ikke fått penger fra NAV denne måneden, utrolig irriterende, prøvde å ringe de nå, men det var ikke åpent ennå...
trillersnart Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Ikke penger her heller. Helt utrolig at Nav som andre ikke kan utbetale pengene til en fast dato. Burde da ikke være så vanskelig. Innen den 30 blir litt for rundt spør du meg. Jeg vil vite når jeg får penger.
Trulte76 Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 kr.sund utb her, de bruker 5 dager å bet ut permisjonspengene, så her er også innen 30. men jeg har alltid fått de rundt 25. da Men jeg jeg tenker hver mnd innen 30, og tør ikke forvente de kommer 25. Så er kanskje sånn med dere også? at de har flere dager de kjører ut pengene for de kjører kanskje ut til hele fylket som de gjør her?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Er en regel at de skal være inne senest mellom 25-30 hver mnd. Noen får før. Så ingen vits å irritere seg no særlig . Er samme HVER mnd
solei Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2009 Saken er at nav i området har ny utbetalingsdato..noe alle liksom hadde fått beskjed om. Det har jeg og naboen ihvertfall ikke hørt ett kvekk om.Jeg klarer meg og overfører fra sparekonto,må betale gebyr da. Men tenker på minstepensjonister og de med lav trygd. Forstår all pepperen nav får når jeg ser systemet selv. Skal ikke være noe problem med fast dato. De henviser til nettet...men hva hjelper det når det står feil dato der? Drit for de som jobber der,er vel de som får skylden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå