Hakkamella Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Noen andre? Sitter stille og rolig, og svetten bare siver som om jeg er i dusjen! Nå har jeg i det minste sympati for kvinner i overgangsalderen! Er 39+4 i dag.
Bevind *har født*:) Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Hehe, har hatt det slik de siste 2 ukene, føler at jeg ikke kan puste uten å bli svett... Irriterende,men behøver ikke bruke ekstra strøm på å fyre når d er kaldt ute hvertfall;) Er 37+4
Mia77 Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Jeg er også veldig varm, og svetter om natta.. Mannen sitter i stua og fryser og jeg går rundt i undertøy snart..
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 denne her skriver eg under på oxo.. 32.2 i dag..
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 noen runder om dagen svetter jeg også.... skikkelig lissom... kjedelig siden jeg da må gå og skifte. Men tenker på en ting: Hva om jeg ikke hadde vært sykemeldt? kjipt å måtte tatt med seg skift og evt dusja i løpet av en arbeidsdag da.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå