Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Vi har vært prøvere i over to år. Alle de pp har jeg hatt følelsen på at det gikk ikke denne gangen heller. I 25 pp hadde jeg den følelsen og fikk rett. Nei ikke denne gangen heller. Men denne pp derimot hadde jeg en annen magefølelse. Helt fra EL har jeg hatt følelse på at nå klaffer det. Helt merklig. Har bare visst det. Helt til TR kom to dager for tidlig. Nei. Men denne gangen var TR så rar. Veldig kort. Aldri vært så kort før, og følelsen på full klaff sitter her fortsatt tre uker etter EL. Jeg tar en digital test og det står GRAVID. Er det mulig. Tror ikke jeg har helt forstått det ennå. JIPPI. Stå på alle jenter. Jeg hadde nesten gitt opp og har bestilt time til utredning i morgen , men dan kan jeg jo avlyse. IKKE GI OPP. Jeg klarte det etter over to år.
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Gratulerer gratulerer! Så spennende og morro da... Krysser fingrene for at alt går bra i tiden fremover;)
ennah78 Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Gratulerer, håp for oss andre slitere og da..
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Gratulerer så mye!!! Den som venter på noe godt....;-)
Rotte-mamma Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Gratulerer så utrolig mye!!! Blir så glad av å høre slike historier. Masse lykke til og kos deg med svangerskapet:-)
Lotta2010x2012 Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Gratulerer så mye, dette har dere virkelig fortjemt etter så lang tid! Blir så glad når jeg leser om folk som har prøvd så lemge og så plutselig blir de gravid alikevel:)
*SmurfeMamma* Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 å så moro:) gratulere så mye, dette fortjener dere virkelig!!! blir gald av sånne solskinnshistorier:) lykke til videre!
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #10 Skrevet 26. januar 2009 åh for en solskinnshistorie Gratulerer så masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er det forresten noe du har gjort annerledes denne pp???
Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. januar 2009 Tusen takk for alle hilsner jenter. Kjempe koselig. Det eneste jeg har gjort denne pp er å bestille time til utredning og time til akupunktur. Hadde beggene time denne uka, og de er nå avbestilt. Kanskje jeg skulle gjort det lenge før. He he. Lykke til alle sammen.
happygilmore Skrevet 26. januar 2009 #12 Skrevet 26. januar 2009 Ååå, gratulerer! Så utrolig inspirerende! Det fortjente du Kan jeg bare spørre hvor 'kort' menstruasjonen din var..? Interessant å høre om slike forandringer Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå