Gå til innhold

der gikk den gitt :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt det snakket å tankene om slimproppen å så plutselig kommer den :D

Kjempeglad da for det betyr jo bare at kroppen min begynner å bli moden.

Etter hva jeg har forstått så kan det jo ta alt fra 1 time til fler uker før fødsel er i gang, men føler meg liksom et skritt nærmere nå :D

28 dager igjen til termin i dag også så jeg har ikke dårlig tid , men vil mini komme nå så skal jeg absolutt ta han i mot :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Weee, så spennede:) Jeg vil også ha tegn på at det nærmer seg....!

Skrevet

Blir spennende å se da :) Husker at det var noen dager med meg forrige gang fra den gikk til det skjedde noe mer så man vet aldri.... ;)

Skrevet

kaster litt *løsne proppen støv* på deg jeg Julie :D Ikke lenge til bebisene våre kommer nå :D

Skrevet

Lurer litt på dette med slimproppen. Har ikke sett noe til den ved mine to tidligere svangerskap, men hører jo at dette er et godt tegn på at fødselen er i anamarsj, så følger jo med. For noen dager siden kom det noe slimaktig, dog veldig lite litt sånn klumpaktig på papiret etter en sexrunde med mannen. I tillegg et par dråper blod. Noen som vet on dette kan være denne slimproppen eller er det en stor sak man slett ikke er i tvil om?Utålmodig nå og vil at ting skal skje, 37 fulle.

Skrevet

Har lest meg til i natt at det kan gå alt fra en time til uker så jeg er jo temmelig tolmodig fortsatt her jeg ligger da :)

Forventer ikke at det skal bli full rulle enda , men det er ganske spennende på en måte. Nesten litt som at "startskuddet" har gått , men ingen aner hvor langt løpet er!

Magen driver jo å "mensen" murrer, men det kan jo være modning også. hehe alt for mange tegn som er tvetydige gitt

Skrevet

jeg drev å googla i natt for å dobbelt sjekke at det kunne være den der proppen. Etter hva jeg forsto så kan den ha mange former og farger hehe

Geleklump som er gjennomsiktig, slim som er hvitt,blankt,gult eller med litt blod i. vanlig er visst at den kommer over fler dager, meeeen har jo lest om de her på bim som har fått hele sulamitten på en gang (virker det som da)

Noen mammaer som har peil her eller??

Skrevet

jepp!!!

Skrevet

Spennende!:) Her har den også nettopp gått, hvertfall deler av den. Så nå sitter jeg bare og venter på rier...:P Er 10 dager over tiden og blir satt igang til onsdag om ikke noe skjer før den tid. Ville vært supert om det startet av seg selv!:)

Skrevet

Så gøy Elin! Blir spennende å se hvem av guttene som kommer først:)Kaste på meg også?:D

Skrevet

åhhh så spennende Marte :D du må skrive hvis det skjer noe da! jeg er liksom i den verden at det fortsatt kan ta (grusomt) lang tid siden jeg ikke har termin før om 27 dager.

mamma 2 februar09: Seff kaster jeg lit miste proppen støv på deg :D regner med at du er like lei av å vente som meg selv om vi ikke er kommet til termin engang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...