Gå til innhold

Knasing i bekken??


Vannmann83

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 36, og har de siste nettene merket murring i bekkenet, med mye knekke- og knaselyder. På dagen har jeg ingen smerter og fungerer som vanlig fysisk. Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg litt lenger på vei enn deg, men jeg opplever det samme hver natt. Er som om det låser seg helt og det knaser når jeg reiser meg opp for å gå på toalettet. Er også helt forferdelig når jeg skal snu meg i senga, og sklilakenet jeg har hjelper ikke noe særlig lenger. Har bekkenløsning da, men dette kjennes annerledes ut.

Har du det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kjennes ut som låsninger, som må knekkes opp når jeg skal snu meg eller stå opp. Sinnsykt ubehagelig, så jeg prøver å sove i en stilling hele natten. Men det er jo ikke lett, da jeg har en litt gymnastiker i magen..:)

Jeg har ikke vært plaget med bekkenløsning egentlig, så det var jeg trodde det kanskje var et tegn på. Men det kjennes annerledes ut sier du? Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det knekker her også. Har 2uker igjen til termin, og i et par uker har det vært høye knekkelyder når jeg snur meg fra en side til en annen i senga. Ikke vondt, men høres litt voldsomt ut. Har ikke hørt slike lyder når jeg beveger meg på dagen. Ikke bekkenproblemer ellers lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes dette kjennes annerledes ut enn bekkenløsning i og med at det er som om det sitter i skjelettet eller hva jeg skal si.. :P Før har det ikke "låst" seg slik.. Men det har nok en sammenheng.. Tror vi får høre med jordmor/lege neste gang vi er på kontroll! :-)

Jeg har termin 2. februar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...