jaja1 Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Vet ikke om dere allerede har begynt å se på vogner, men jeg håper noen av dere har :-) Jeg er på jakt etter en DUO-vogn med god plass i bag-delen, 4 hjul (2 svingbare), mulighet til å sette bilsetet på understellet og vendbar sportsvogndel med god kalesje og helt flat liggestilling. Jeg ønsker også helst en titteluke i kalesjen på sporstvogndelen - savnet det med mine to første. Jeg har sett på dennye til BRIO (Joy?) og lest om den nye til Tautonia som ser ut til å kunne dekke behovene bra, men hva er deres erfaringer?
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Ser vi har helt like kriterier her :-) Er akkurat samme vogner jeg ser på også faktisk. Har også tittet litt på Maxi cosi Mura, liker veldig godt understellet på den og bagen, men synes ryggen på sportsvognsdelen virker så himla kort. Ellers heller jeg mer og mer mot Teutonia Mistral S og så kjøpe en egen hardbag til. Brio har jeg ikke så mye erfaring med. Er en nettside som heter Barnevognguiden.no (tror jeg det var), synes den er nyttig, ta en titt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå