Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Hvor mange av dere må stimulere klitoris for å få orgasme? For meg holder det ikke med bare penetrering, han må på en eller annen måte være borti for at jeg skal komme. Flaut var det en kveld vi hadde sex og jeg fikk en deilig orgasme, men så viste det seg at han hadde hatt slapptiss den siste delen av akten, så han lå bare å gnikka på klittn gitt:o Han lo heldigvis etterpå å sa bare "hva skal jeg med kuk"? Jeg vil så gjerne finne dette g-punktet, men får ikke til når jeg er aleine engang virker det som:/ Trur han fant det en kveld, det skal jo være et punkt som føles ømt å berøre på skjedeveggen mot magen? Men jeg klarer bare ikke komme så lenge det ikke skjer no action med "fru clit" :( Andre som sliter med dette/har erfraringer å dele? Går det evt. an å trene seg opp til vaginal orgasme? Hilsen "I could've been a lesbian"
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 er vist fåtallet som får orgasme uten de må stimulerer klitoris. Jeg må også stimulere den under sex. Men orgasmen blir mye bedre når han penetrerer og klitorisen blir stimulert samtidig, så det funker bra med en kombinasjon ja
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Tror det er veldig sjelden at jenter får orgasme bare av vaginal stimulering... Det er tross alt i klitoris alle nervene sitter, akkurat som at hos mannen sitter nervene i penis. Ikke noe rart eller uvanlig i det. G-punktet har litt flere nerver enn resten av skjeden, og er litt mer sensitiv. Mannen treffer ofte G-punktet hvis du f.eks. ligger på ryggen (dra opp bena...), og han sitter på knærne mellom bena dine mens dere har dere, for penis sikter da litt opp og fram, om du skjønner... Men trengs alltid klitoris-stimulering i tillegg for å komme, tror jeg nok ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå