Gå til innhold

Min dumme, gode, fantastiske kjære

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære er veldig opptatt av brystene mine, og selv om jeg bare er i min 6 uke har de faktisk forandret seg litt. Blitt tyngre. Dette synes han at er flotte saker. Det jeg har problemer med å få han til å forstå er at det gjør vondt, det gjør VONDT med store bokstaver. Sier det gang på gang. men får han ikke til å forstå. Nesten så jeg har lyst til å ta i hans ting og klemme til. Huff, slem nå. Men hva skal til for å få han til å forstå? Flott at han vil ta og kose og alt det der, men usj. Hehe, kanskje et luksus problem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenne problemet ditt.... min kjære e også veldig fasinert av dette, og klare liksom ikke bestendig og dy sæ.... men med mine hormona i sving bruke han som regel å høre til slutt.

Håpe din skjønne det snart i allefall, æ kjenne smerten....

Skrevet

Du er nok ikke den eneste med dette problemet....hehe. Jeg er 10+5 og har ganske små pupper fra før. Men nå er de blitt mye mer fyldigere og faste og samboern elsker det. Han skal gjerne klemme å ta på hele tiden, og blir han for "ivrig" så klemmer han ganske hardt. Sier fra til han hele tiden, men syns egentlig det er litt koselig selv om det er VONDT. Jeg har ikke hatt så veldig mye sexlyst i det siste, og itillegg har jeg vært VELDIG dårlig form de siste ukene, så syns det er koselig at han koser seg med noe og kan nyte graviditeten litt han og:-)

Skrevet

Min mann er ganske glad for at eg så og sei berre er sår/vond på brystvorta så får han klemme og kose litt utenfor.. Er 8+5 og har måtta gått opp ein str i bh... Veldig stas med pupper for disse mennene våre...

Skrevet

hehehe, dette husker jeg fra første svangerskap, gitt.

så nå spør han hele tiden "har du vondt i puppene i dag??"

men har ikke spesielt vondt eller noe enda, så får se om de vokser noe denne gangen, eller om jeg bare får amme med speilegga mine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...