Gå til innhold

Flere som tenker og føler slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Munnsex er nydelig. Det er ingenting som er så deilig som å ta partnerens stive penis og leke med den litt og så slikke på den og putte den i munne og suge og slikke og suge og slikke. Jeg kan holde på veldig lenge når jeg begynner å suge min manns penis. Det er så nydelig at jeg nesten ikke klarer når jeg først begynner. Jeg blir sprengkåt når jeg holder på med det der, jeg blir søkkvåt der nedentil når jeg slikker mannen min.

Jeg er fryktelig oral sex, det er kjempenydelig. Mange mener det er perverst, men jeg virkelig nyter det når jeg holder på med det. Jeg husker da jeg var tenåring, før jeg debuterte seksuelt, så husker jeg at jeg tenkte at det måtte være nydelig og veldig spennende å ha en penis i munnen. Jeg husker jeg gledet meg veldig til å teste ut denne biten, og jeg må si i dag at nå som jeg har vært seksuelt aktiv i 10 år så må jeg si at dette er virkelig nydelig. Jeg vet ikke hva dette kommer av, men det er deilig å utføre god munnsex. Jeg elsker munnsex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen tvil om at du liker munnsex nei;)

Skrevet

Ja, jeg tenker som deg, HI, og dette er seriøst ment. Min partner har verdens deiligste pikk - jeg elsker den...... på alle måter...... og jeg har hatt flere partnere enn bare ham, så jeg vet hvav jeg snakker om.... ;-p

Skrevet

signerer deg anonym 21.36 og HI- HERRRLIIIIG!!

og så vet jeg at det å suge min kjære er det aller beste jeg kan gjøre for han!! det gjør det bare ennå deiligere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...