Gå til innhold

Hva regnes dette som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei

Hvis typen din hadde hatt ei kjempegod venninne, som han skreiv mld med, type: ''Elsker deg", "Er avhengig av deg" osv.. Og hadde løyet om det.

Hva hadde du gjort da? Er det utroskap, selv om ingenting fysisk skjedde? Det har pågått i 3 år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde nok selv tenkt ar her ligger et mer... at det er nok ikke kun over sms etc...

for min del hadde slikt vært uakruelt... er ikke slikt man sier til en som kun er venn...

Skrevet

Er dette en måte å elske og ære deg på?

Og hvorfor må han lyve?

Hva det defineres som, er ikke det vesentlige, men om du finner deg i det eller ikke.

Skrevet

følelsesmessig utroskap er MYE verre enn fysisk utroskap

Skrevet

Dette er utroskap, tror jeg i alle fall. Man er på en måte utro i det øyeblikket man føler at man må skjule noe for den andre parten. Og jeg hadde ikke stolt på at det ikke skjedde noe mer, hvis jeg hadde oppadget sånne sms'er....... Hvorfor må han ha kontakt med henne i tillegg til deg? Det hadde jeg lurt på.......

Skrevet

Ville i hvertfall synes at det var merkelig. Hvorfor lyve om det hvis man ikke har noe å skjule? Noen bruker jo "elsker deg" til venner også, men jeg synes det er litt rart.

Spør han, forlang ærlige svar. Lytt så til mavefølelsen din!

Skrevet

For å si det sånn så er det ikke mulig å begynne å elske noen kun over sms!

Hadde mannen min sendt sånne meldinger til ei "venninne" hadde han fått beskjed om at han skulle få sende mld i fred og ro, jeg hadde reist!

Skrevet

De var venner før vi møttes.. Han sa til meg da at de var gode venner. Og sa det var helt greit for meg det!

Men regnet jo ikke med dette.. Så en sånn melding helt i starten også.. Og han lovet det aldri mer skulle skje.. Også finner jeg ut at de enda skriver det:/

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...