Gå til innhold

Noen med erfaring av " Lille Lam" ull?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har fått et stett til ungene i dette merket. det er jo bare helt NyDELIG. og kjempe mykt og behagelig. jeg har aldri sett dette før.. er det et bra merke eller? er det varmt og godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett en del på buksen og genseren på nettsiden.

Men klarer ikke å bestemme meg.

 

Hvordan er tøyet i str?? På bildene ser det litt langt og trangt/smalt ut?

Skrevet

jeg har den hele dressen de hadde ifjor... og lue, votter og hals...

Veldig mykt og godt!

Kjempefornøyd!

Jeg kjøpte str 80 i dressen til min ifjor... han bruker nå str 86 og kan fremdeles bruke den dressen... det går akkurat nå da! Så tror nok str er ganske ok vanlige jeg... føles ikke for smal eller noe!

 

Skrevet

Her har lillegutt heldressen og teppet, og storesøster har kjole og kåpe. Deilig tøy som holder varmt. Det er jo så utrolig mykt og godt, og holder seg slik etter vask også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...