Gå til innhold

Så utrolig sliten!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare så utrolig frustert! Her er det blitt søvnnekt hos minstemann på 11mnd... har vært mye i det det siste- både tenner og virus... men fra å være gullunge som sovnet av seg selv i sengen nøyaktig klokken 18, holder han det nå gående til klokken 01. om natten.... i det siste har jeg til og med prøvd å amme han i søvn av reeen frustrasjon - ingenting fungerer og jeg er bare helt hysterisk sliten! Har mest lyst til å bare lukke soveromsdøra og låse den for så å gå å se på tv... (noe jeg selvfølgelig ikke kommer til å gjøre)... men er bare helt på felgen nå....

 

Tips mottas med takk!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff det er frustrerende når det står på. prøv å sov hver gang han sover på dagen å sånn. få far til å hjelpe til. er du alene spør pent om noen kan hjelpe deg litt. har ikke så mye gode råd dessverre men skjønner du blir kokko. vert der selv å da hjalp dette veldig for meg vaffal. masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...