Gå til innhold

Sjekk denne vognen:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er inne på nettet og surfer litt etter vogner.

 

Har funnet en kjempefin vogn. kul bag som har kommet veldig godt ut i

brukertester.

 

se på www.easywalker.no

 

den kommer i sølv farge:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempekul! Har hørt om denne før, og tror nok den er veldig bra. Spesielt som cityvogn kanskje? Vi satsa på 4-hjuling da vi kjøpte til førstemann. Pga vi bruker den endel i skog og mark.

 

Lykke til med vognvalg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå kikka jeg bare utrolig kjapt, men den virka litt enkel... jeg tenker selv på Quinny Freestyle. Den virker litt mer robust... Kanskje denne kan stille i samme klasse som den litt enklere til Quinny også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easywalker er en fin vogn:)

Ellers ville jeg sjekket ut OTH Urban Jungle om jeg var deg.

Uansett er jeg ikke i tvil om at den er mye bedre enn Quinny Freestyle, den er jo så ustø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så mangen fine! ;)

Vi har lyst på Simo Kombivogn, eller en dobbelt så dyr men myyye flottere, Silver Cross :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bagen på Easywalker vognene litt liten? Synes jeg husker det fra ei venninne som hadde denne vogna..

Hvis du har lyst på en 3-hjuling som er kjempe god å trille, har stor og fin bag og er stabil og god så se på TFK Joggster vognene. Den hadde vi til jenta vår og var strålende fornøyd. Skal ikke bytte vogn til nestemann kommer! Søstra mi hadde både TFK og Quinny vognen og var aldri i tvil om hvilken som var best å trille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men om det er litt snakk om pris også blir TFK vognene rundt to lapper dyrere enn Quinny. Er den vedt det? Klarer ikke helt se for meg at jeg kommer til å legge 6000 i en vogn... Er det mye å hente på å dra over grensa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i barnehage på småbarnsavd. og synes tre-hjulinger er forferdelige! De er vanskelige å svinge med,velter fort når man svinger.. og er ikke god å trille da det er snø og hard is på bakken...

Men det er jo opptil den enkelte å hva man liker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber selv i barnehage og er veldig fornøyd når det endelig er noen som har trehjulinger, syns de er så mye lettere å manøvrere..

Grunnen til at jeg har mest lyst på trehjuling er mannen til søstra mi. Han sa det er for et halvt år sida at om vi noengang fikk barn måtte vi ikke finne på å kjøpe firhjuling.

Men er vel en del forskjell fra vogn til vogn hvor stabile de er? Og finnes det noen gode tester av vogner. Som ikke er subjektive? No offence, men syns det er så utrolig mange forskjellige meninger på forum som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forresten Quinny Freestyle trehjuling og er kjempefornøyde! Den er kjempestabil og ikke noe vinglete, og kjempegod å manøvrere. Anbefaler den på det varmeste! Vi er faktisk fire venninner som har den, og alle er kjempefornøyde. Men Easywalker tror jeg også er bra, TFK også, men den er så utrolig brei i sportsdelen, og det syns jeg ser så rart ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var igrunn utrolig godt å høre! :D

Er fremdeles den jeg har lyst på, men dreiv å lurte på om jeg faktisk måtte opp i TFK-pris for å få en stabil vogn, men da er altså ikke det nødvendig! :P

Men er vel fremdeles veldig mye synsing om dette... Får vel ta meg en tur i en butikk etterhvert å kikke nøye på de alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en kommentar til: Å bruke en trehjuling med roterende forhjul funker bare inne på butikker og på helt flatt underlag. Når man er ute på fortau etc., må forhjulet låses for at det skal være stødig. Det er kanskje derfor noen tror at trehjulinger er så vinglete, fordi de bare har prøvd med roterende forhjul ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mye mulig.. :)

Det er det eneste mannen min syns virker ustabilt med dette... Men folk som syns de er så ustabile bør kanskje sjekke ut alle mulighetene før de dømmer da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakk om å bli irritert for at folk har forskjellige meninger a!! dette gjelder ikke alle trehjulinger og min mening er fortsatt at tre hjulinger er noe dritt for å si det rett ut! folk er ulike og har ulike ønsker,jeg kommer med et lite tips for at folk skal være oppmerksomme på dette!! sikkert noen som er like som meg her og... bare for å ha sagt det før noen dømmer!!.. (ja,jeg virker sikkert som en sur drittkjerring nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som har blitt irriterte her... Tenkte faktisk at dette var den første saklige diskusjonen om trehjulinger som har vært her inne, med meninger både for og imot uten at folk "tok av".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil annbefale TFK! Det er en super vogn, og god og stabil, har trillet flere ganger på skogsstier uten problem. Baggen er større enn på Quinny, men jeg måtte selv bytte over til sportsdelen når gutten var litt over 5 mnd pga han var stor. Hadde jeg kjøpt quinny måtte jeg nok byttet når han var 3 mnd.

 

Jeg har og ei simovogn som sovevogn her hjemme, og den er jo så tung og slitsom å manøvrere, egner seg kun som sovevogn her i huset i allefall.

 

Men smaken er forskjellig og folk har forskjellige behov. Men tfk er virkelig verdt et par lapper ekstra uten tvil:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er absolutt ikke irritert her heller, bare en smule fortvilt når det er så delte meninger som det faktisk er.. Jeg ønsker jo ha en trygg vogn til mitt kommende barn og er ikke lett å finne ut hva som faktisk er trygt når man mener så forskjellig...

 

Har nok snart innsett at TFK er hakket bedre enn Quinny på grunn av størrelsen, men vet ikke om jeg ønsker å legge 2000 mer i vogna på grunn av det.. Men det er kanskje mulig å få tak i denne også brukt...

 

Vet Quinny også har blitt trukket ned noe på tester på grunn av tyngden, noen som føler det er et problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har jeg sett begge vognene i butikken og vurdert veldig for og imot... Vi blei veldig enige om at vi heller vil ha TFKen enn Quinny... Mye også på grunn av bagen til Quinny som virker større enn den er, men festet stjeler mye av plassen så den smalner faktisk mot madrassen. Så veldig liten ut.

En ting jeg reagerte litt på var hvor mye kalesjen i sportsdelen klikka når man tok den ned og opp... Noen som føler det er et problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har testet Phil&Teds Sport? Den er kjempelett, og flott og gå i skogen med. Men er litt bekymret for om bagen er altfor liten... Har ikke helt bestemt meg enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...