Gå til innhold

Hva er galt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går rundt og er så forbanna for tiden...,

alt kan være helt fint det ene øyeblikket - men det skal så vannvittig lite til før jeg tenner på alle plugger...

Det går ut over min mann, barnet mitt og hunden i huset...

Ingen av dem fortjener det... :,-(

Og jeg VET jo at jeg ikke kan fortsette sånn som dette...

Får en trang til å slå, sparke, kaste ting etc.. (ikke personer, slå i veggen f.eks)

JEG GJØR DET IKKE - men lysten er der - og det skremmer meg... har aldri tenkt i de baner før i hele mitt liv!!! har selvfølgelig blitt forbanna før, men jeg har aldri/ svært sjeldent hatt problemer med å kontrollere meg..

Hva skjer med meg??!

(til info så er jeg ikke gravid - enda - så det er ikke hormonene som spiller meg et puss)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har hormoner selv om man ikke er gravid....

Ville nok tatt meg en tur til fastlegen og sjekket homonnivå, blodtrykk, vitaminer osv.

Høres ut som om du har et voldsomt sinne - og du bør så absolutt finne ut hvorfor. Du finner ikke svaret her inne.

Det å bare helt uten videre føle et behov å slå veggen er ikke normalt.

Fint at du ser problemet nå. Som du sier så går dette ut over barnet ditt. Det kan ikke være lett for det lille barnet. Søk hjelp!

Lykke til!

Skrevet

Min første tanke var at du kansje er deprimert, Men vet ikke jeg.

Ville nok ha tatt problemet med til en lege.

Lykke til!

Skrevet

du høres ut som meg for et halvt år siden hehe. prøv å tenk gjennom hvordan livet ditt er. hvordan du har det hjemme, på jobben, forholdet ditt osv. jeg gikk til legen min å snakket med han. fikk syke meld å fant ut det var jobben min som gjorde det. slutta der å jeg ble et nytt menneske igjen. kanskje du er utbrent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...