Gjest Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Hvor finner jeg sesong 1 og 2? har kun sett sesong 3 og lurer på om det finnes et nettsted man kan se reprise av de to første sesongene??
gutt09&spire11 Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 På tvnorge siden hjemmesider...maxdome.
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Om du har musikkavspillingsprogrammet Itunes innstallert på din data, kan du åpne den, gå på Istore og så skrive Unge mødre i søkefeltet helt oppe til høyre.. da finner du sesong 1,2 og de som er vist fra sesong 3..
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 ..og ja, du får se de gratis på Itunes, imotsetning til fra maxdome der du betaler for å se..
snart mor til 3 Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 vi liker itunes ja :-) skal visst også være mulig å se dem fra msn.no men har ikke testet det ut selv...
minime123 Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 du kan trykke på rss-linken på fem sine sider også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå