Gå til innhold

Spark i uke 17?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er annengangs, og har da hørt at man kan kjenne spark osv tidligere. Med første kjente jeg bobling ganske tidlig og spark fra ca uke 15. Nå er jeg i uke 17 og kjenne lite til liv. Det kommer noen spark nå og da, men de er veldig svake.

Hvordan er det med dere andre rundt samme uke?

Skal på ul 3. feb, så jeg får sjekket ting da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 16+3 og merker at det er mye kiling i magen, men ikke tydelige spark. (Er nr 2)

Skrevet

Godt og høre at det ikke bare er meg. Hadde liksom forventet og kjenne det tidligere siden det er nr 2. Det er jo det man hører overalt.

Skrevet

Ja, det har jeg også hørt. Sikkert forskjell på person til person, og fra graviditet til graviditet (Er ulikt nå med nr. 2 )

Skrevet

Det kan også ha noe å si hvordan morkaka er plassert. Hvis den ligger foran - er det mye vanskeligere å kjenne spark rett og slett.

Skrevet

Er 1.gongsgravid. Kjente liv frå veke 14. I veke 17. kjende eg mest ikkje liv. Det var fordi barnet hadde snudd seg og låg med ryggen fram. Det er normalt at ein ikkje kjenner liv KVAR dag så tidleg. Eg var lettare hysterisk fordi eg kjende liv kvar dag med jul, men då legen lytta etter lyd så hadde barnet altså snudd seg. Eg er 20+6 i dag og ALT er vel. Er du veldig nervøs så ta kontakt med legen din. Det har eg gjort. Lukke til!

Skrevet

Jeg er også andregangs og 17+2 i dag. For en uke eller to siden så kunne jeg kjenne tydelige spark på kvelden da jeg lå på ryggen.

Men den siste uken har det nesten ikke vært noe, bare svake svake spark en sjelden gang.

Skal på UL 4. feb, heldigvis bare litt over en uke til, så håper at alt er bra, og at det bare er den lille som har snudd litt på seg.

Får ta en oppdatering etter UL :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...