Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Har den til 3 åringen, bruker den bakovervendt. En grei stol, som tar plass. Like enkel å feste som andre bakovervendte stoler. Ville nok ikke brukt den til minstemann når han skal videre fra babystolen da den er mye rettere i ryggen enn Izi Kid sete vi har. Så her bruker vi først Hts Izi Kid, og så Multitech. 3 åringen har nettopp begynt å bruke det.
fjollefrua Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 tenkte å bruke den nå rett etter babystolen.har en maxi cosi nå, men han går kant i kant med selene så jeg må bytte nå...
Renate :-) Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Jeg har nettopp skiftet til sønnen vår på 10mnd til britax og er kjempe fornøyd, han sitter kjempe godt og han ser mye mer og er fornøyd når vi kjører bil...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå