Gå til innhold

noen her som har Britax multi-tech bilstol?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den til 3 åringen, bruker den bakovervendt. En grei stol, som tar plass. Like enkel å feste som andre bakovervendte stoler. Ville nok ikke brukt den til minstemann når han skal videre fra babystolen da den er mye rettere i ryggen enn Izi Kid sete vi har. Så her bruker vi først Hts Izi Kid, og så Multitech. 3 åringen har nettopp begynt å bruke det.

Skrevet

tenkte å bruke den nå rett etter babystolen.har en maxi cosi nå, men han går kant i kant med selene så jeg må bytte nå...

Skrevet

Jeg har nettopp skiftet til sønnen vår på 10mnd til britax og er kjempe fornøyd, han sitter kjempe godt og han ser mye mer og er fornøyd når vi kjører bil...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...