........... Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Vært hos lege 3 ganger...hosten har vært der siden før jul,blitt litt bedre i ny og ne men kommet tilbake. Legen sier ingenting... Jeg er bekymret,hva tror dere...ev noen andre som plages med det samme?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 be om henvisn. til øre-, nese-, hals-lege/spesialist. Vi fikk astmamedisin til eldste vår (hun har ikke astma, men astmatiske plager).
Mille** Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Snuppa var mye plaget med hoste når hun var mellom 11 og 14 mnd, hostet nesten hele tiden, spesielt på natta. Prøvde alt av hostesaft, prøvde også astmamedisin. Var bare virusinfeksjon så det var lite å gjøre med egentlig. Måtte bare vente og håpe på bedre tider. Prøvd å smøre mentholatum under fotbladene? Skal være et godt kjærringråd mot hoste. God bedring!
........... Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 Kikhoste...hvordan funker det? Er det normalt at en liten unge kan hoste slik i ukesvis uten at det er noe alvorlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå