Gå til innhold

ett barn til? Er så i tvil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 37 år og har to barn (en med mannen min). Vi snakket en del om å få ett barn til like før og etter vi fikk sistemann, men nå er barnet snart halvannet år og hvedagen er vedig hektisk med to barn, to fulle jobber, fritidsaktiviteter, sånn passe økonomi osv. Hadde jeg vært yngre ville jeg ikke vurdert å få en til, men jeg har ikke all verdens tid på å bestemme meg. Det er på en måte nå eller aldri. Er redd jeg kommer til å angre på at vi ikke fikk tredjemann. Jeg tenker at man aldri vil angre på de barna man får, uansett. Men at jeg kan angre på at vi ikke benyttet sjansen til å få en til. Snart er det jo for sent.

Hm, er så i tvil. Ville bare lufte tankene litt. Hva ville dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hadde jeg vært yngre ville jeg ikke vurdert å få en til NÅ,..." skulle det stå.

Skrevet

Kommer an på om du kan tenke deg å bare få to barn det! Selv har jeg to, og det holder lenge. Men hvis du føler at du ønsker deg tre barn, så GO FOR IT! Det ordner seg nok uansett om det blir mye stress i begynnelsen.

Skrevet

Jeg hadde gjort det tvert, det er jo fint for de barna du har at det ikke blir så mange års aldersforskjell.

Jeg venter selv nr. tre og har en halvannetåring og en 5 åring. Det blir nok litt hektisk (sikkert verst i begynnelsen) men vi ønsket å få siste ganske tett slik at de får vokse opp sammen. Det er alltid en lekekamerat. Tror det blir fint når de blir eldre.

Jeg er "bare" 27, så hadde jo hatt god tid på meg, men jeg tror det blir til hva man er innstilt på. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...