Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Er det slik at BF kan forlange å ha barnet annen hver helg når han bare er 9 mnd gammel? han er veldig avhengig av meg og har aldri sovet borte før. Føler meg ikke komfortabel med at han skal være borte så lenge fra meg. Mulig BF tar han med til foreldrene nesten tre timer herfra. Har han lov til det? Kan jeg forhindre det? Iallefall til han er året.. Skal ta kontakt med familievernkontoret imorgen..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Overnatting før barnet er 1 år, er ikke vanlig. BF får det ikke gjennom i retten, engang. Det som er vanlig med så små, er at BF kommer på besøk opp til 2-3 ganger i uken HJEMME HOS BARNET med mor tilstede. Når barnet er over 1 år, begynner en sakte men sikkert med en overnatting for så etter en stund å øke til en helg. Dette skal gå i barnets tempo, og BF bør besøke barnet mellom overnattingene slik at barnet kjenner BF best mulig.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Å nå reddet du kvelden min!! Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 signerer 22:01 Å legger til at selvfølgelig kan BF ta med barnet til foreldrene sine når barnet er hos han, det har du ingenting med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå