Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Nå har jeg ryddet hele loftet,og halve loftet er samlet i en haug som gubben skal bære ned og kaste. Boden våres blir midlertidig ett lite barnerom,så den er også tømt for rot og dritt. Nå skal den sparkles og males;) Så skal det kjøpes ny komode,og sengen skal monteres igjen;) Er i uke 20,og brått i går fikk jeg det over meg at NÅ SKAL DET RYDDES;) Så nå sitter jeg her,med ett bekken som har tatt kvelden for i dag,og en mage som knyter seg av kynnere;) Men,jobben er gjort og jeg er fornøyd;) Er ikke mye hjelp og få av gubben i huset her nei:( Så da får man jammen gjøre det selv;)
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 samme her. er 22 uker i morgen og jeg har vasket barnerommet fra gulv til tak, luftet, satt opp barnesenga, fått opp gardiner, fått inn kommoden og en hylle, vasket tepper og klær, hehe litt tidlig men hadde så kraftig bekkenløsning forrige gang at jeg tenkte d var greit og få d gjort mens jeg er oppgående,
mini nr to på vei Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 hehe... samme her!! Idag har jeg vasket og vakset klær... gjort badet babyklart med stellekommode full av nyvasket og fint brettet babytøy, hentet babyting på koffertloftet og babysengen står klar og oppredd på soverommet med bilde av lillegutt som skal bli storebror hengende over sengen.. Og soverommet til gullgutten er ryddet! Da vi egentlig skulle til svigermor på middag, måtte jeg holde meg hjemme pga enorme kynnere og et grusomt vondt bekken- Meen da mannen min kom hjem igjen ser han at jeg har gjort alt annet enn å slappe av... Gjesterommet er ommøblert og nyvasket.. og jeg ligger som et slakt på sofaen!! er 36+5 idag! Er tungt å bære på 20 kg mer enn normalt.. skulle gjerne begynt litt tidligere å gjøre huset babyklart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå