Gjest Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Jeg vet det kan ta laaaaang tid, men hvor fort kan det egentlig gå? Var på sjekk i dag, hadde noe åpning (2 cm i starten) men legen sa det "lukket seg" lenger inne. Noen som har erfaringer, så blir jeg veldig glad!!! :-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 jeg ble undersøkt ca kl 10 en tirsdag og fikk beskjed om at jeg var helt totalt umoden (utrolig deprimerende beskjed å få 12 dager over termin...), og riene satte i gang kl halv 2 natt til torsdag, dvs under 2 døgn seinere Finnes helt sikker de det går enda fortere hos!
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Tusen takk for svar, det var oppmuntrende å høre. :-) Skulle bli datt i gang i dag, men pga denne modningen da så ville de vente å se det an... Som du sier, deprimerende beskjed å få så da klamrer jeg med til de halmstrå jeg kan få! :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 jeg mener å huske at jeg hadde 4 cm åpning når jeg var på føden pga lite liv. da var klokken 23.00 klokka 3.45 samme natt var han ute. jeg merket omtrent ingen ting før klokka 3.00. da gikk vannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå