polarn & pyrene Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Svigerinna mi er nå i florida og lurer på om det er noe hun kan ta med hjem til meg. Så jeg lurer nå da på om disse tøybleiene er noe billigere der borte enn her i Norge. Har tittet på FuzziBunz lommebleier og de skal tydligvis være poppulære der borte. Er de noe billigere?
Norwegian by injection Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 He he, jeg har dessverre ikke peiling på tøybleier....men er det det du virkelig ønsker deg fra USA? Det er jo så mye annet spennede å kjøpe der borte!
polarn & pyrene Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Om det er penger å spare er jeg inntresert i det ja.
Norwegian by injection Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Ok, skjønner det. Kan du ikke legge ut et innlegg om tøybleier da? Da tror jeg flere svarer deg. Lykke til.
Mazza** Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 FB ene er helt klart myyyye billigere der borte...halve prisen! Det var de hvertfall da jeg kjøpte der. Kjøp det eller Bum Genius ( er mer fornøyd med de jeg ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå