trillemamma Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Hvor får man kjøpt skål som kan fylles med varmt vann i bunnen? Sånn at maten holder seg varm.. Også har den underside av gummi, sånn at de små ikke skal klare å slenge skålen ned på gulvet. Jeg har sett sånn skål før og den vil jeg veldig gjerne ha, hadde jeg bare klart å finne ut hvor de selger den.
Hikken Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Aldri sett før, men vil gjerne ha sånn selv :-)
trillemamma Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Ja, jeg også. Hva ellers kan man gjøre for å holde maten varm? De bruker jo ofte lang tid på å spise, også blir maten kald i mellomtiden.
Makkapakka og gjengen Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Det har de på Kids and Care her i Stavanger. Du kan kanskje ringe dem og høre om de har andre forhandlere i Bergen? De er på tilbud, og er supre!
trillemamma Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 Stavanger? Ja, det var jo sentralt i forhold til Bergen...:-D Ja, da får jeg ringe de da. Hva koster de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå