Gå til innhold

Hormoner eller??

AnneKristin&gullet i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er sammen med verdens snilleste mann, og vi har en liten sønn sammen. Nå kommer snart baby nr to og vi gleder oss begge til det.

Problemet mitt er at jeg irriterer meg grenseløst over hunden hans.. det er den snilleste hunden du kan tenke deg, men jeg irriterer meg voldsomt over all røytingen.. det er hundehår overalt.. hver morgen må jeg dra over gulvet før jeg slipper sønnen min ned, hvis ikke er han full av hundehår.. tror kanskje jeg lager et større problem enn det egentlig er, er jeg kun hormonell eller er det noen andre som skjønner at det er irritererende? prøver jo å holde et koselig hjem,men det er slitsomt å holde unna hundehår og skitt hele tiden..

hadde dere foreslått og holde hunden f eks ute av stua, eller er det helt urimelig synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner GODT hva du mener.

Jeg hadde ikke fiksa hundehår overalt,og ikke på en liten tass som skal leke og kose seg på gulvet:(

Skrevet

Kjenner godt igjen det problemet ja... Hvis man børster hunden en gang hver dag i ca 5- 10 min. Så slipper man problemet med hundehår overalt. (Kan også være en fordel å skifte over til litt dyrere for til hunden som bedrer pelsen, da røyter hunden mindre)

Kanskje mannen din kan ta ansvar og børste hunden sin selv hver dag?

Og det går fortere for han å børste en hund enn for deg å vaske over gulv hver dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...