Gå til innhold

Søskenvogn, noen som har tips om god vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tar lite plass i bilen og ikke er altfor dyr...?

Gi meg deres beste tips!!

På forhånd takk=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

betalte 4498 for vår carena double swing. men tas ikke i bruk før juni når jenta blir født. men alt virker veldig bra med den vognen, og vi fikk den inn i vår skoda fabia som ikke er blandt de største bilene....

Skrevet

Koelstra søskenvogn er super! Koelstra.com

Skrevet

Vi kjøpte denne på barnas hus, den koster ofte kr 2000,- kjøpte en carena softbag til den minste til kr 500,- er strålende fornøyd. Vår Quinny 3xl er satt bort foreløpig. Når jeg går alene med den minste så ser jeg sikkert litt rar ut:-) he he, mangler liksom en unge. Kjempe billig og god vogn som er lett og ta inn og ut av bil.

http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=379&category_id=7&manufacturer_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=410

Skrevet

er det mulig med bag på Kolestra-vognen? Og hva var prisen ca?

Skrevet

Har samme carenaen som miss fat og er kjempefornøyd.

Vi har ikke stasjonsvogn, men allikevel går den lett ned i bagasjerommet vårt, og den er så lett at det ikke er noe som helst problem selv for svake meg å løfte den inn i bagasjerommet :-)

Annen stor fordel er at kalesjen er todelt. Du kan ha minste i bag vendt mot deg og største vendt fra deg.

Svingbare fremhjul gjør at den er kjempelett å manøvrere.

Har ikke funnet noen minus med den vogna :-)

Skrevet

Chanelle m.4 små :0)

hvilken bag kjøpte du til den vogna? (hvis du brukte den til søskenvogn så tidlig mener jeg). ser jeg får den til 2000 på tøffeliten nå, så lurer på å bestille med en gang:) Har den plass i en vanlig bil el stasjonsvogn? Vår stasjonsvogn har liiiiten plass baki...

Skrevet

??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...