♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Som tar lite plass i bilen og ikke er altfor dyr...? Gi meg deres beste tips!! På forhånd takk=)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 betalte 4498 for vår carena double swing. men tas ikke i bruk før juni når jenta blir født. men alt virker veldig bra med den vognen, og vi fikk den inn i vår skoda fabia som ikke er blandt de største bilene....
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Vi kjøpte Titanium-trille til våre små. Kjempegod vogn. Lett, liten sammenslådd, knakende god å trille, pen osv..OG rimelig:0) http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2_158&products_id=854 Anbefales!
Mazza** Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Koelstra søskenvogn er super! Koelstra.com
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Vi kjøpte denne på barnas hus, den koster ofte kr 2000,- kjøpte en carena softbag til den minste til kr 500,- er strålende fornøyd. Vår Quinny 3xl er satt bort foreløpig. Når jeg går alene med den minste så ser jeg sikkert litt rar ut:-) he he, mangler liksom en unge. Kjempe billig og god vogn som er lett og ta inn og ut av bil. http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=379&category_id=7&manufacturer_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=410
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2009 er det mulig med bag på Kolestra-vognen? Og hva var prisen ca?
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Har samme carenaen som miss fat og er kjempefornøyd. Vi har ikke stasjonsvogn, men allikevel går den lett ned i bagasjerommet vårt, og den er så lett at det ikke er noe som helst problem selv for svake meg å løfte den inn i bagasjerommet :-) Annen stor fordel er at kalesjen er todelt. Du kan ha minste i bag vendt mot deg og største vendt fra deg. Svingbare fremhjul gjør at den er kjempelett å manøvrere. Har ikke funnet noen minus med den vogna :-)
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2009 Chanelle m.4 små :0) hvilken bag kjøpte du til den vogna? (hvis du brukte den til søskenvogn så tidlig mener jeg). ser jeg får den til 2000 på tøffeliten nå, så lurer på å bestille med en gang:) Har den plass i en vanlig bil el stasjonsvogn? Vår stasjonsvogn har liiiiten plass baki...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 28. januar 2009 #10 Skrevet 28. januar 2009 Til søskenvogn å være tar den liten plass, sammenslått. Kan bruke softbag/mykbag til. Som Tøffeliten også har! Tror denne linken fungerer: http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2_158&products_id=1095
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå