lovelyme Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Hei er ganske tidlig i graviditeten.. jeg er bare 4 uker på vei, mens fosteret er 2 uker hvis jeg har forstått det rett. Lurer på om det er vanlig med murringer og stikkinger i mage/underlivet.. Har også hatt litt hvit tynn utflod? I tillegg til å føle meg litt oppblåst og fisete? Har i tillegg svimmelhet og kvalme...
snart mamma til 2<3 Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 de e helt normalt med stikinger i magen, æ har de enda æ å :-D å æ e 9+3 så du får kjenne de ei stund :-D å ha mer utflod er også helt normalt. oppblåst ja dær kjenne væl dæm flæstan sæ igjen :-D lykke til :-D
ifie Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Du høres virkelig gravid ut, ja! Det er helt vanlig med "mensmurringer" og stikkinger. Det er livmoren som forbereder seg. Musklaturen i kroppen (også tarmen) blir slappere under graviditeten, det merker vi på at fordøyelsen forandres. Musklene som "dytter" avføringen videre gjennom tarmen blir slappe og "maten" beveger seg sakte. Kan føre til mye gass og treg og hard avføring. Blodtrykke kan falle, og du vil føle deg svimmel. Ha en stol tilgjengelig så du kan sette deg om du blir svimmel! De fleste gravide er jo mer eller mindre kvalme en periode av svangerskapet. Jeg leste en plass at det antakelig var en reaksjon på at HCG ´et steg, og det er jo positivt!
Fjortis76 Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Hei! Kjenner meg igjen i alt som blir skrive her, artig:) Er sjølv i veke 6, fosterets veke 4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå