BABY-JENTE Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Jeg vet at dette ikke er riktige forum, men jeg tenkte at siden det er så mange her inne hele tiden, og endel har erfaring så var det kanskje en ide å spørre her.... Jeg fødte for 11 uker siden, og ammer. Jeg har selvfølgelig ikke fått tilbake mensen. Men de siste par ukene har jeg slitt med PMS! Skikkelige humørsvingeninger. Er det noen som vet om dette er vanlig? Jeg og samboeren min bruker kondom, så sjansen for at jeg er gravid er liten men jeg må jo innrømme at jeg blir litt bekymra...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Mange får jo mensen tilbake selv om de ammer (og tidlig også), så det er ikke umulig at mensen er på vei - humør deretter... Hvor kjipt det enn er, hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå