Chris&Alex♂♂ Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 For det brenner jo opp, men det brenner jo ned også. hehe.
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Det brenner ned. (Brant ned til grunnen) Ting som f eks en avis, den brenner opp.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 det brenner ned, er ikke mer igjen av huset. samme som at en drar for gardinene når en ikke kan se ut, og fra om morningen når en vil se ut. og høna kom før egget, for måtte jo ha egg for å få høne.... eller?!?!
trillemamma Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 så avisen blir høyere når den er ferdigbrent? :-P
Chris&Alex♂♂ Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2009 Så på et program på nkr1 i går hvor man kan spørre om alle mulige greier. "hvorfor det?" er det vel det programmet heter. da var det en som spurte om dette. de kom vel frem til at det brenner vel først oppover og så ned. men egentlig så tror jeg at jeg sier begge deler kanskje? men kanskje det er bedre med ned en opp som du sier.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2009 hehe ja men hvor kom høna fra da?=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 huset brenner ned. når man sier at huset brenner opp, så mener man jo bare at det blir borte (ikke at huset brenner oppover) så det går jo ut på det samme. jeg tror begge deler er riktig "jeg har drukket opp" foreksempel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå