*spirekrok er Høygravid* Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Når pakker dere bagen? Jeg lurte på om jeg skulle begynne med det snart, slik at jeg har alt når den tid kommer.(47 dager til termin) MEN da kommer virkeligheten frem om at det ikke er lenge igjen, og jeg synes det er litt skummelt ennå, selv om jeg gleder meg masse! Blir vår første og alt har liksom vært så langt frem i tid, helt til nå..
FruMamma med nr 2 Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Jeg har pakket min og har 17 dager igjen til termin.
tanyathe Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 off jeg har ikke pakket min enda og jeg har 9 dager igjen:(
anita21 Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 hei hei jeg har ca.1 mnd igjen og jeg har begynt å bli litt småstresset over akkurat d samme=) men det er jo bare å pakke den,når du føler for det..men virkeligheten kommer fort,er likssom ikke langt frem i tid lenger hihi Lykke til!
FruMamma med nr 2 Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Jeg anbefaler å pakke den i god tid iallefall...det gjorde jeg ikke sist og pakka bare ned det jeg fant i farten på vei ut døra...kunne nesten ikke bruke noe av det jeg hadde med meg....Min mann måtte ta med klær da han kom innimellom.
baima Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 jaja, har 7 dager igjen, har ein følelse av at det er begynt å skje noe, om ikkje riktig det første døgnet. Har ikkje pakka bagen min, men stelleveska med det babyen skal ha har vore klar ei stund. Har ein meining om at det var større sjans for at mann min klarte å finne noe til meg enn det jeg ville ha til den lille. Og så er jo mye av det eg skal ha med i bruk og. Men skal pakke i morgon trur eg.....
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Jeg fødte min første 3 uker før termin, så her tror jeg den pakkes 4 uker før denne gangen, hehe!! Venter nr to i april, så jeg har litt tid enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå