Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Jeg vet det er alt for tidlig å kjenne babyen, men det foregår noe der nede, det er sikkert. Nesten som små bobler eller kanskje litt som å ha leamus (sånne ufrivillige muskelsammentrekninger) helt nederst i magen rett over bekkenet eller kanskje nedi bekkenet. Merkelig følelse, har hatt det i hele dag. Først trodde jeg kanskje det var luft i tarmene, men det føles ikke helt som det heller. Åh, jeg gleder meg sånn til å kjenne babyen på ordentlig jeg, spark og sånn
snart mamma til 2<3 Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 de er helt normalt å ha stikinga i magen æ har de vær dag men de kommer og går te mæ de e ei stund te du kjenner fosteret :-D
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Ja, jeg vet, men dette var ikke stikkinger, det var mer som muskelsammentrekninger eller små bobler. Stikkingene kjenner jeg jo også, men dette var en helt ny følelse. Og jeg er ikke bekymra, jeg er bare fascinert
14.12.test ;-) Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Hei Hei Jeg har akkurat hatt samme følelsen i dag. Det kiler nesten litt , lå bare å smilte da jeg kjente det.
2prinsesserogbim Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Har også kjent noe i magen som ikkje er luft... Er 8+5 og tenker da e altfor tidlig å kjenne liv... Kjente liv med første fra uke 12... Det er grådig gøy når det foregår ting i magen..
hjjkaqhd Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Det er ikke uvantlig å ha lemus i magen, så det kan godt være det dere kjenner.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 jeg har også ofte leamus i magen om dagen..vet ikke om jeg har det når jeg ikke er gravid, for da tenker jeg nok ikke på det;-)
14.12.test ;-) Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 I hele dag har jeg kjente noe rart helt nederst. Mulig det er leamus ja. Kiler veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå