Gå til innhold

Ville dere visst om det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis mannen din var utro en eneste gang, og dere hadde det fint ellers... Jeg hadde ikke ønsket å vite det, så lenge det var et engangstilfelle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Skrevet

det spørs, vet alle andre det så er det jo greit at jeg får vite det også. men om det er noe han bedriver i sjul for omverden så nei.

Skrevet

Ja, helt klart.

Jeg vil selv kunne avgjøre om jeg da er villig til å jobbe med forholdet eller ikke. Det er mitt valg om det er tilgivelig eller ikke.

Skrevet

Nei for hadde han angret dypt og aldri ville gjort det igjenn, så er det faktisk bedre jeg ikke hadde vist det enn å ødelegge min tilitt til han, og vi måtte begynne å arbeide med forholdet. Så da er det bedre å være uviten

Skrevet

Nei ikke så fremt det var et engangstilfelle, ville ødelagt alt for mye.

Bedre at han hadde holdt den dårlige samvittigheten sin for seg selv.

Hadde vært en jobb å gjøre å bygge forholdet opp igjen etter et utroskap, håper aldri det skjer.

Skrevet

Man har det ikke "fint ellers" hvis manne er utro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...