Gå til innhold

herregud, jeg er jo klin lik......

Anbefalte innlegg

Skrevet

...... så mange av de jeg har irritert meg over her inne!!! snakk om å møte seg selv i døra! :-)

saken er at jeg tror muligvis jeg kan være gravid igjen. trodde ikke jeg kom til å ønske meg en til på mange mange år, lillejenta er snart 11 mnd. vi hadde en forferdelig tung fødsel og jeg trodde virkelig det kom til å ta laaaang tid før jeg var klar igjen.

men den siste uken syns jeg at jeg har hatt noen av de samme symptomene som jeg hadde da jeg var gravid....

og det er nesten DET ENESTE jeg tenker på!!!!!!!!!!!!!!!!!! det er egentlig kun det jeg vil snakke om, jeg har lyst til å diskuterer mulige og umulige symptomer opp og ned i mente, jeg vil, jeg vil, jeg VIL være gravid!!!!!!!!!!!!!!

jeg vil legge ut innlegg på innlegg med "kan jeg være gravid?" og jeg som har syntes den typen innlegg har vært så teite!!!! jeg har tenkt (og skrevet) "ta en test for pokker!"..... og nå er jeg der selv. jeg har ikke helt styr på nøyaktig dag for mensen men det er enten i dag eller en av de to kommende dagene. så det er faktisk ikke mere enn 3 max 4 dager til jeg kan ta en test eller har fått mensen og vet det helt sikkert. det virker som en EVIGHET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

herre min hatt så fort man kan falle ned fra sin høye hest innimellom. :-) ha ha ha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha ha, ja for pokker det burde jeg gjøre! kjøpte to og tok en for 4 dager siden (alt alt for tidlig selvfølgelig) og nå er jeg litt gnien med den siste. har den i skuffen og hadde den fremme i sted..... men så vil jeg jo ikke bli skuffet og tenkte at jeg ville se om tanta kom ila natten, hvis ikke så tar jeg den i morgen tidlig!

Skrevet

Kjenner meg igjen;) Er bare at jeg vil IKKE være gravid! Har en på 11 mndr og ingen mann. Men i et svakt øyeblikk hadde jeg og bf, som jeg har følelser for, sex. Vi er venner, men hadde jeg blitt gravid, hadde nok det forandret seg. Jeg hadde ikke klart abort, men tanken på å gå gjennom et svangerskap alene en gang til gjør meg deppa. Skal ha mensen om to dager, men kjøper test imorgen. Vi får krysse fingrene for hverandre;)

Skrevet

uff da, da krysser jeg fingre og tær for at du ikke er gravid. det er ingen mulighet for at dere kommer til å finne sammen og bli et par? har du noen symptomer som kan tyde på graviditet eller? jeg har jo (fin annledning til å fokusere litt på meg og mitt her :-)) ømme bryster, kvalm det meste av dagen men mest på ettermiddagen (var kun kvalm på ettermiddagen med førstemann), trett, trett, trett og ganske følsom og ømfintlig. bør vel også nevne at jeg har ørlitegranne mensmurring i magen og korsryggen, så jeg vet jo egentlig hva som er på vei.... :-) mulig det er et innbilt svangerskap. :-)

kommer du til å ta esten i morgen? er det sikkert nok dagen før?

Skrevet

Alt det samme som deg, utenom ømme bryster og er alltid trøtt, hehe... Og metallsmak i munnen, men kan være av kvalmen. Var ikke kvalm sist, nå er jeg det hele dagen. Tror jeg venter til tirsdag hvis jeg klarer det. Men fant det ut tidlig sist, uke 4, og den var veldig tydelig! Vi hadde det helt forferdelig første sv.skap, men fant ut at det beste var at vi kunne være venner. Jeg vil gjerne mer, men han vil ikke. Kan hende jeg innbiller meg ting også, fordi jeg er redd for å være det. Har også murringer, men det hadde jeg sist men uten at det skjedde noe, så det kan jo hende det er derfor du har det? :)

Skrevet

jeg fant det også ut i uke 4 sist og da var testen min også veldig tydelig. å jeg har så lyst til å gå inn å ta den nå.... men på en måte er det deilig å gå å drømme og håpe litt i et par dager til før virkeligheten kommer. er jo absolutt ingen krise hvis jeg ikke er gravid, vi har bare kost oss en gang uten beskyttelse, så vi har ikke prøvd legnge eller noe. men... det tok kun en gang sist også...! (håpe håpe)

håper virkelig for din del at dette ordner seg til det beste for deg. får jeg spørre hvorfor det var så forferdelig i sv skapet? du behøver ikke svare hvis det er for personlig eller for sårt altså.

hi.

Skrevet

Det går bra det :) Vi var uenige om mye, eller han trodde jeg ville ta fra han alt, han trodde jeg kom til å gjøre som jeg ville, men jeg ville at babyen skulle ha en pappa mer enn alt. Og hans beskyldniger + mine hormoner og tårer = kaos :P Eneste jeg sa nei til var 50/50 deling fra 2 uker, som han ville. Men han fikk tilbud om alt annet, delt foreldrerett, være med på fødselen, hyppig samvær etter alder, osv. Men han gikk til advokat og da gjorde jeg det også, men det ble aldri noe mer av det. Så det var mye som skjedde. Så tror jeg han forstod at jeg faktisk mente det jeg sa. Han ble med på fødselen og har alltid holdt seg til samværet og stilt opp når det har vært behov eller noe spesielt. Nå er vi veldig gode venner, han er en fantastisk pappa og veldig snill mot meg. (sikkert mye av grunnen til at jeg føler det jeg gjør) Det hadde nok ikke blitt så ille som det var da, men han hadde nok ikke blitt fornøyd med det hvis jeg er gravid nå. Jeg er jo dum som gjorde som jeg gjorde, men kan ikke ta det tilbake nå, gjort er gjort...(og han var jo med på det) Går på p-piller, men det gjorde jeg sist også............

Skrevet

hi her, måtte i seng i går da jeg holdt på å sovne over dataen. :-)

det høres jo ut som om dere har funnet en ordning som funker veldig bra for dere alle. hadde du klart to barn alene tror du? høres jo ut som om han er en mann som stiller opp og tar ansvar og dere var jo to om å kose dere sammen, så han kommer nok til å stille opp videre tror du ikke? (hvis nå du er gravid da... )

jeg tok en test seeeent i går kveld og den var negativ + at jeg har skikkelig mensenpress i magen nå... nå kommer nok snart tanta ja...

Skrevet

Nå måtte jeg inn og se hvordan det hadde gått med deg. Det var jpo dumt, men siden du ville, så kan dere jo prøve igjen? Ja, han stiller utrolig mye opp. Så man vet aldri. Men han har vel gitt klart uttrykk for at det generelt er mange år til han skal ha fler barn, hvis han i det hele tatt vil ha fler. Han er veldig glad i barnet vårt, men tror ikke han hadde blitt så fornøyd. Er ikke akkurat ønskelig fra min side heller. Tok en test i dag, negativ :) Men jeg tør ikke stole helt på det før andre tegn viser seg. Men litt letta ja! ;)

Skrevet

da håper jeg at mensen din er rett rundt hjørnet. :-)

vi kommer nok ikke til å aktivt prøve på en til ennå, selv om vi bare kunne gått i gang for min del. men samboer vil gjerne vente litt til og kose seg med barnet vårt nå som ting har roet seg ned og går mere på skinner. og så har jeg nettopp fått ny stilling som leder på jobben min og det vil nok være fornuftig å ikke møte opp gravid etter endt barselpermisjon... :-) ha ha ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...