mamma06og 10 Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Vi har prøvd å bli gravide i snart ett år... Etter at jeg sluttet på p-pillene har jeg hatt en del mens smerter. Hadde første dag i siste mens 25 januar, så jeg er 4 dager over IKM. Men alle graviditetstestene er blitt negative.... Har i ca 3 uker hatt så syke menssmerter at det er skremmende.... De siste dagene har det tatt det sjikkeligt opp, å jeg er kvalm fordi det er så mye smerter. Det hjelper ikke mye med paracet.... Hva skjer ?
gutt09&spire11 Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 25. januar...det er idag det:) Mener du desember?? Løp og kjøp en test eller to... Krysser fingrene for deg!
mamma06og 10 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 ja mente desember... men tenker litt på sånn svangerskap uten for livmoren ?
Vanilla83 Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Det kan jo ta opptil ett år fra du slutter med p-pillen til du kan bli gravid, så er jo ikke noe unormalt der egentlig. Ang. de smertene, har du vært til lege med de? Jeg hadde også helt syke menssmerter etter jeg slutta med p-pillene, og det viste seg jeg har noe som heter endometriose. (som også kan være en årsak til at man ikke får barn så lett) http://www.endometriose.no/hva_er_endometriose Lykke til, håper det ordner seg for deg
mamma06og 10 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2009 takk for svar. nei jeg skal ringe til legen i morgen. kan ikke gå rundt å ha det slik lenger. er sint å sur på alle siden jeg har så mye smerter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå