Gå til innhold

Utrolig vondt i hode.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så enormt vondt i hodet,det går greit bare jeg sitter i ro eller ligger.Men om jeg røyser meg opp eller bøyer meg får jeg så utrolig vondt i hode,midt på hodet oppå...

Kan ikkje sammenlignes med vanlig hauverk....

Noen ganger kan jeg spy av smerter...

Er i uke 25....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg er i uke 19 og har siden rett før jul til nå hatt tre runder med uutholdelih hodepine som går fra bakhodet og frem bak øynene, har mysa bare og ikke klart å ha øynene ordentelig oppe, startet med å massere nakke, påpress i panna og ved nesen, noe som ikke hjalp og måtte ty til paracet selv om jeg ikke likte dette, men det er vel de smertestillende tablettene som kan brukes av gravide.

Prøv med frisk luftog masasje, kanskje det hjelper deg=)

Skrevet

Har også hatt vondt i hodet nå i tre dager. Men så er jeg forkjølet i tillegg så det kan være det.

Jeg føler med deg. Har tatt maksdose av Pinex, og gikk tom igår. Så jeg har måttet pine meg gjennom dagen uten hodepinetabletter, og med en liten krabat på snart ett år hjemme har det vært en prøvelse. Apoteket er første stopp imorgen. Var litt ute i frisk luft og det hjalp litt. Så som 3 jenter + 2 i magen sier, kanskje prøv og ta deg en luftetur om dagen.

God bedring.

Skrevet

Hei.

Jeg var plaget med fryktelig hodpine i over tre uker i strekk. Etter råd fra jordmor begynte jeg med akupuntur. Har nå ikke hatt hodepine på en uke, så jeg innbiller meg at det hjulper for meg:-) I tillegg er det lindrende med frisk luft.

Skrevet

Har du sjekket blodtrykket ditt i det siste?

Skrevet

Får du i deg nok væske, som vann?

Jeg har også slitt med hodepine, og fikk beskjed om å drikke mer. Jeg har derimot veldig vondt i nakken hele tiden, som igjen fører til hodepine, jeg har måttet tyde til paracet, legen sa det var bedre jeg tok dette enn å bare gå å ha vondt hele tiden.

Men å reise seg fort opp er nok ikke lurt nei, da går jeg nesten i bakken hver gang.

Å masere hjelper også, har du en snill mann eller mamma som kan hjelpe så er dette super deilig, eventuelt dra til frisøren å få hodebunnsmassaje, har ikke prøvd selv, men kan tenke meg det er veldig godt!

Lykke til videre, føler med deg....

Skrevet

Kan det ha sammenheng med lavt BT?

Jeg er også mye plaget av hodepine nå etter jeg er gravid.. Etter å ha knasket uante megder med paracet, som for øvrig ikke virket, så dro jeg til en akupunktør i dag. Jeg syns det er greit å prøve alternative metoder for å bli smertefri, det er ikke noe trivelig å spise så mye medikamenter hvis man ikke må. I dag fikk jeg noen nåler, pluss at hun masserte rygg og nakke. Hun mente at min hodepine kunne komme av spenninger i nakke/rygg. Skal tilbake for flere behandlinger, så vi får se om det blir bedre.

Skrevet

Ja gikk en tur idag men det hjelper ikke på hauverken..

Drikker så mye jeg klarer,men klarer nesten ikkje å spise eller drikke noe for det gjør så vanvittig vondt å jeg enten spyr det opp eller må stoppe etter 1skive eller halvt glass vann...

Har gådd ned i vekt,ikke så mye da,men liker det ikke..

Har ei på 2År såm jeg har hadd hjemme i lang tid pga Noroviruset så

skulle gjærne sluppet hauverken...

Men skal til Jordmor på Onsdag da skal jeg høre om akupunktur..

Har ikkje sjekka blodtrykket på en stund nei,men er plaget med at det er høyt til tider ja...

Pia mi på 2År satte de igang fødselen pga sterk svangerskapsforgiftning å hadde da et helt enormt blodtrykk samt andre symptomer..

Er så redd for og ende opp såm sist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...