På`an igjen...har født... Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 har ubehag nederst ved venstre side helt nede ved lysken på en måte. akkurat som det går nedover mor benet også. Kan det være at embryoet har festet seg på den siden og at det er i forbindelse med det kanskje? uff får ringe å høre om jeg kan få tidlig ul snart. Har mistet flere ganger og merker jeg tenker på det hele tiden nå at jeg er så redd for å miste igjen. Noen som har opplevd det samme?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 jeg har hatt dette innimellom, og jeg har vært på ul og sett bankende hjerte;-))) tror det bare tøyes litt i bekkenet og at det kanskje presser på noen nerver...eller så er det livmorbåndene som tøyes;-)
På`an igjen...har født... Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 uff håper at dette stemmer...er 6 uker. leser om så mye at er så redd det er noe galt nå også.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Jeg tror nok bare det er båndene som holder livmoren på plass som du kjenner, de strekker seg ganske godt nå i begynnelsen. Men det kommer jo ann på om det er veldig vondt eller bare ubehagelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå