Gå til innhold

Vondt nederst ved lysken??


Anbefalte innlegg

Skrevet

har ubehag nederst ved venstre side helt nede ved lysken på en måte. akkurat som det går nedover mor benet også. Kan det være at embryoet har festet seg på den siden og at det er i forbindelse med det kanskje? uff får ringe å høre om jeg kan få tidlig ul snart. Har mistet flere ganger og merker jeg tenker på det hele tiden nå at jeg er så redd for å miste igjen.

Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt dette innimellom, og jeg har vært på ul og sett bankende hjerte;-)))

 

tror det bare tøyes litt i bekkenet og at det kanskje presser på noen nerver...eller så er det livmorbåndene som tøyes;-)

 

 

Skrevet

uff håper at dette stemmer...er 6 uker. leser om så mye at er så redd det er noe galt nå også.

Skrevet

Jeg tror nok bare det er båndene som holder livmoren på plass som du kjenner, de strekker seg ganske godt nå i begynnelsen. Men det kommer jo ann på om det er veldig vondt eller bare ubehagelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...