Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det på tide å kontakte lege, når man har funnet ut at man er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er usikker på hvor langt du er på vei og/eller vil få bekreftet at du er gravid kan du ta kontakt med en gang :-) Men 1.svangerskapskontroll skjer normalt sett ikke før i uke 10-12.

Skrevet

Min lege tar første kontroll i uke 8. Er nå 2 gangsgravid og skal altså til kontroll i uke 8 nå som første gang. Bor i Oslo og legen gjør det sånn pga viktigheten med å få søkt fødeplass. Men ringer du legen din svarer de deg nok der og gir deg time etter deres regime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...