Lillebruster Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Når er det på tide å kontakte lege, når man har funnet ut at man er gravid?
*2små*gull* Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Om du er usikker på hvor langt du er på vei og/eller vil få bekreftet at du er gravid kan du ta kontakt med en gang :-) Men 1.svangerskapskontroll skjer normalt sett ikke før i uke 10-12.
magedans Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Min lege tar første kontroll i uke 8. Er nå 2 gangsgravid og skal altså til kontroll i uke 8 nå som første gang. Bor i Oslo og legen gjør det sånn pga viktigheten med å få søkt fødeplass. Men ringer du legen din svarer de deg nok der og gir deg time etter deres regime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå