Gå til innhold

Er det stygt av meg...Oppdatering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer en oppdatering for de som etterlyste det...

Joda han kom seg opp et par minutter etter at kampen var ferdig. Sa ikke et ord om den og har ikke gjort det heller.

Kjenner meg ganske så pissed! Spurte om han kunne bade snuppa, men det klaaarte han ikke sa han. Ikke ble det til at jeg fikk badet henne heller fordi han sprang frem og tilbake på do for å spy.

Er så gla i han, men nå må han skjerpe seg MYE nå. Og det har jeg sakt til han. Gruer meg allerede til neste helg for da er det fest med jobben på fredag...

Vi er bedt på innflytningsfest lørdag og han mener han klarer å dra på begge... Jeg måtte spørre han om han hadde vært klar for ny fest nå etter kula i natt... og det var han ikke selfølgelig.

Jeg håper han ikke drar på jobbfesten for da må vi bare glemme innflytningsfesten. Er en evighet siden vi gjorde noe sammen så det hadde vært gøy. Er hans venner vi skal til så jeg kan liksom ikke dra alene heller. Er snakk om overnatting åsså fordi de bor et par-tre mil unna...

Føler at denne helga har vært så jævlig bortkasta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er nok veldig sur inni seg pga kampen, men syns nok ikke at det er din feil at han gikk glipp av den da (det er det jo selvfølgelig heller ikke) Han har bare seg selv å skylde på.

Synd at det er slik at han drikker så masse og lenge at han er så dårlig. For dårlig til å ta seg av barnet. Det er vel kanskje også du som måtte tatt deg av barnet om begge var så fyllesyke?

Min sambo drikker seg aldri full når jeg er med. Bare hvis han er alene. Nesten som om han må passe på meg, som ofte blir full.

Skrevet

Snill samboer du har da :)

Neida... min er snill han åsså, men så utrolig tankeløs og barnslig på mange måter.

Skrevet

Har faktisk aldri falt meg inn å tenke på at det er for å være snill.. Ha ha ha =) Tror du det er derfor?

Min sambo har blitt såå utrolig flink med våre barn! Alle har jo sine sider, jeg også, men han har vokst på det punktet ja =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...