april-nurk på vei=) Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 straks inne i tredje trimester, 27+3 i dag. hatt svak hodepine på fremsiden av hodet og kvalme den siste uka nå. Likedan uansett om jeg har fått slappa av eller ikke...tenkt på svangerskapsforgiftning, men ingen andre symptomer på dette...husker ikke at jeg var sånn forrige svangerskap..lurte på om noen har opplevd lignende? noen som har gode råd?=)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Ta med en (morgen-)urinprøve til legekontoret så kan de sjekke den mens du venter. Er det utslag på den i tillegg til kvalme og hodepine så burde legen absolutt tatt en sjekk på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå