Gå til innhold

er dette vanlig???trenger råd..


Anbefalte innlegg

Skrevet

straks inne i tredje trimester, 27+3 i dag. hatt svak hodepine på fremsiden av hodet og kvalme den siste uka nå. Likedan uansett om jeg har fått slappa av eller ikke...tenkt på svangerskapsforgiftning, men ingen andre symptomer på dette...husker ikke at jeg var sånn forrige svangerskap..lurte på om noen har opplevd lignende? noen som har gode råd?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med en (morgen-)urinprøve til legekontoret så kan de sjekke den mens du venter. Er det utslag på den i tillegg til kvalme og hodepine så burde legen absolutt tatt en sjekk på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...