Guttemamman:-) Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Vi har tenkt at barnefar skal ha en dag fri i uka istedenfor flere sammenhengende uker. Men jeg ønsker ikke å jobbe disse dagene. Kan jeg bruke feriedager de dagene da? Må jeg i så fall skrive at barnefar ønsker tidskonto?
Gjest mphs Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Han må legge med avtale fra arbeidsgiver om tidskonto uttaket.
Guttemamman:-) Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Men må vi bestemme dette nå før babyen har kommet og søker permisjonspenger eller holder det om han søker om det senere?
Gjest mphs Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Mener han kan gi beskjed om det senere, men om han skal ta ut alle 6 ukene som en dag i uken blir det 30 uker og da har dere ikke så langt tid på å bestemme dere for når han skal starte og få avtale fra hans arbeidsgiver og din anngående ferieuttaket. Han må også ha sent inn søknaden i god tid(ca.2 mnd før) og arbeidsgiveren hans må ha sendt inn lønnsopplysningene om han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå