*SmurfeMamma* Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 jeg har fått posetive og negative CB tester fra onsdag nå.... posetiv onsdag ettermiddag, negativ torsdag morgen, poetiv lørdag ettermisddag og negativ søndag morgen(idag).... hva tror du om dette? hadde IKM på fredag... du sa jo mars var min mnd, men tror du at det kan ha klaffet nå? skal vente et par dager nå, før jeg tester igjen, viss ikke TR kommer da...
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 hei jeg føler enda at mars er din mnd...men du har hcg forstyrrelser i deg ...men om det blir noe foster som fester seg er jeg usikker på...men for din del håper jeg at jeg tar feil ))
*SmurfeMamma* Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 tusen takk for svar.... er så kjedelig å gå rundt og ikke viter det ene eller det andre.... nå er jeg jo 3 dager over IKM... og når testene tuller så med meg da!!! jeg har fått resept på ppiller av legen nå, så skal begynne på de når mensen kommer nå, og slutter ikke på de igjen før i mai... vi ønsker ikke barn født i november/desember... oktober er liksom aller siste mnd... hehe;) tenker på at de er så små når de begynner på skolen.. bare litt over 5 år.. føler du jeg blir gravid på pilla da kanskje? jeg har et håp fortsatt da om at spiren har satt seg nå, for har ingen tegn til tr og je ghar gått med mensmurring i 5 dager nå... og forstørret og ømme pupper... men forrige mnd endte det jo i en sa så forundrere meg ikke om noe i samme gate skjer nå... takk for svar iallefall:) setter pris på at du bruker av tiden din på meg:) klem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå